قتل شوهر به دست همسر! / این زن قاتل شوهرش بود + عکس

قتل یک مرد انگلیسی در خواب به دست همسرش رخ داد. اقدام وحشتناک زنی که همسرش را به قتل رساند چه بود؟ این زن شکر جوشانده را روی همسرش ریخت و به این ترتیب مرتکب قتل شد. این زن انگلیسی که شوهر در خوابش را به قتل رسانده بود به زندان محکوم شد. هنوز انگیزه این زن از قتل شوهرش مشخص نیست.

به گزارش رکنا، یک زن انگلیسی که با ریختن آب جوش میکس شده با شکر روی شوهرش اقدام به قتل وی کرده بود باید ادامه عمرش را در زندان بگذراند. بنا به گزارش BBC در این حادثه که در تاریخ ۱۴ جولای سال گذشته و در چشر انگلیس رخ داد «کورینا اسمیت» ۵۹ ساله، همسر ۸۱ ساله اش «مایکل باینِس» را به قتل رساند.

همسر قاتل چه اقدامی کرد؟

این جنایت هولناک هنگامی توسط این زن انجام شد که قربانی در خواب بود. بنا به گزارش پلیس که در دادگاه ارائه شد در این جنایت، اسمیت ۳ کیلوگرم شکر را با یک سطل بزرگ آب جوش میکس و سپس آن را روی همسرش پاشید.

سال ها زندان برای همسر قاتل

قربانی پس از این حادثه در حالی که به دلیل سوختگی شدید به مدت ۵ هفته در بیمارستان بستری بود سرانجام جانش را از دست داد. بر اساس رای صادره که توسط هیئت ژوری دادگاه چشر در ماه ژوئن صادر شد اسمیت باید مدت ۳۸ سال را در زندان بگذراند. این در حالی است که این زن قبل از آزادی مشروط باید ۱۲ سال را در زندان سپری کند.

هنوز انگیزه اصلی قاتل از ارتکاب این جنایت اعلام نشده، اما گفته می‌شود که اسمیت به دلیل انتشار شایعاتی در مورد همسرش که فکر می‌کرده درست باشد به علت ناراحتی و عصبانیت از وی دست به این اقدام زده است.

کدخبر: 704534 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟