اجیر کردن دختر 15 و پسر 13 ساله در کرمانشاه / پدرشان سرکرده باند تبهکاری بود

 باند خانوادگی سرقت طلاجات کودکان در سنقرو کلیایی دستگیر شدند.

سرهنگ غضبان احمدی‌فرد امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: پس از اعلام ۲ مورد سرقت طلاجات دختران خردسال در محلات شهر سنقروکلیایی، رسیدگی ویژه به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش رکنا، وی با بیان اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد سرقت‌ها توسط سه نفر و از ۲ دختربچه حدودا ۵ ساله انجام گرفته است، افزود: شیوه سرقت‌ها نیز به این شکل بوده که دختری ۱۵ و پسری ۱۳ ساله با هدایت و راهنمایی پدر ۴۲ ساله خود به بهانه بازی کردن به دختران خردسال نزدیک و اقدام به سرقت طلاجات همراه آن‌ها می‌کردند.

فرمانده انتظامی سنقرو کلیایی ادامه داد: این دختر و پسر نوجوان که بعدا مشخص شد خواهر و برادر هستند پس از سرقت طلاجات سوار بر خودرو پرایدی که پدرشان در اختیار داشت از محل متواری می‌شدند که با بدست آمدن این سرنخ اقدامات اطلاعاتی گسترده‌ای برای دستگیری اعضای باند آغاز شد.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی پراید مذکور شده و پس از مدتی تعقیب و گریز آن را متوقف و هر سه سرنشین را دستگیر کردند.

احمدی‌فرد با بیان اینکه سارقان مردی ۴۲ ساله، دختری ۱۵ ساله و پسری ۱۳ ساله و پدر و فرزند هستند، گفت: هر سه نفر آن‌ها به ارتکاب سرقت طلاجات دختران خردسال اعتراف کردند.

وی با اشاره به کشف همه طلاجات سرقت شده از سارقان ، گفت: طلاجات مسروقه شامل یک جفت گوشواره و ۲ عدد النگو می‌شود.

رئیس پلیس سنقروکلیایی در پایان با اشاره به معرفی سارقان دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم، از خانواده‌ها خواست بیشتر مراقب فرزندان خردسال خود باشند و از آویزان کردن طلا به آن‌ها خودداری کنند.

کدخبر: 704080 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟