رسوایی دوباره شهردار فاسد سابق ماهان

بازپرس کل استان کرمان با اشاره به بازداشت مجدد شهردار سابق ماهان گفت: جرائم فرد مذکور تبانی در معاملات شهرداری و سوءاستفاده‌های مالی بوده که سبب ورود ضرر و زیان جبران ناپذیری به شهرداری شده است.

احمد آبیار  امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به علت بازداشت مجدد شهردار سابق ماهان اظهار داشت: جرائم جدیدی از شهردار وقت ماهان کشف شده که حکایت از سوءاستفاده‌های متعدد مالی در شهرداری ماهان دارد.

به گزارش رکنا، بازرس کل استان کرمان جرائم فرد مذکور را تبانی در معاملات شهرداری و سوءاستفاده‌های مالی بیان کرد و گفت: این سوءاستفاده‌ها و فساد مالی سبب ورود ضرر و زیان جبران ناپذیری به شهرداری شده است.

وی ادامه داد: با اقدام قاطع دستگاه قضایی، حقوق چپاول شده شهرداری از متهم و متهمین اخذ و برای توسعه شهر و رفاه حال مردم ماهان هزینه می‌شود.

آبیار با تقدیر از پازپرس پرونده و پلیس امنیت اقتصادی استان بیان کرد: موارد سوء جریان مالی دیگری در دست بررسی است که گزارش آن پس از تکمیل به مرجع قضایی اعلام خواهد شد.

آبیار همچنین از بازداشت یکی از ناظران پروژه‌های عمرانی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان خبر داد و اظهار داشت: فرد مذکور در تاریخ سیزدهم تیرماه جاری با دستور بازپرس پرونده بازداشت شده است.

وی با اشاره به جزئیات بیشتر این پرونده بیان کرد: این ناظر بر ساخت برخی از مدارس شهرستان رفسنجان نظارت داشته است و در تحقیقات به عمل آمده توسط بازرسان بازرسی کل استان کرمان مشخص شد که این ناظر در تایید کارکرد پیمانکاران از آنها رشوه دریافت می‌کرده است.

کدخبر: 704035 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟