وسوسه صیغه زنان و مردان در خراسان فاجعه بار آورد

صیغه کردن جوان 24 ساله را در خراسان رضوی به دردسر انداخت. این جوان که بدافزار صیغه راه انداخته بود دستگیر شد. این جوان خراسانی بدافزار صیغه را راه اندازی کرد تا بتواند از طریق آن حساب زنان و مردان را خالی کند. کلاهبردار حرفه ای 24 ساله به خاطر این بدافزار صیغه شناسایی شد. او که توانسته بود با ترفند صیغه سر خیلی از مردم را کلاه گذارد بالاخره روانه زندان شد.

 قاضی واحدیان، قاضی شعبه ٧٧۵ دادسرای ناحیه ۷ مرکز استان خراسان رضوی از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای اینترنتی خبر داد.

شب گذشته کلاهبرداری حرفه‌ای که با شگرد ساخت بدافزار‌های ازدواج موقت اقدام به تخلیه حساب‌های افراد می‌کرد، با دستور قضایی و با همکاری پلیس فتا در یکی از شهرستان‌های استان خراسان رضوی دستگیر و با قرار قانونی تحویل زندان شد.

به گزارش رکنا، روش کلاهبرداری این شخص ۲۴ ساله به این صورت بود که بدافزار ازدواج موقت از پیش طراحی شده را در گروه‌ها و کانال‌ها مختلف در فضای مجازی تبلیغ می‌کرد و شکات نیز با نصب این برنامه و بدون اینکه خودشان متوجه بشوند، اجازه دسترسی متهم به پیامک هایشان را می‌دادند.

متهم با دسترسی به پیامک‌های بزه دیدگان، از موجودی حساب آنان مطلع شده و پس از وارد کردن اطلاعات کارت در نرم افزار توسط بزه دیدگان، موجودی حساب آن‌ها به طور کامل توسط متهم تخلیه می‌شد.

کدخبر: 703046 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟