راز شیطانی زن خائن در بومهن فاش شد / او پس از قرار پنهانی با هومن بازنگشت + عکس

جسد زن متلاشی شده در بومهن پیدا شد. گره کور پرونده قتل مرموز زن جوان و دفن جسد زن در بومهن باز نشد. جسد زن متعلق به آرزوی ۴۵ ساله بود. همسر و دو دختر این زن به پزشکی قانونی رفتند و پس از مشاهده جسد زن را شناسایی کرده و تحویل گرفتند. جسد زن در نخاله‌های ساختمانی دفن شده بود .

اوایل تابستان سال ۹۶ ماموران محیط ‌بانی بومهن با کلانتری ۲۰۶ تماس گرفتند و از پیدا شدن بقایای جسد یک زن خبر دادند. ماموران کلانتری بلافاصله به محل جمع آوری نخاله های ساختمانی در حاشیه بومهن رفتند و با جسد متلاشی یک زن روبه رو شدند. جسد به صورت سطحی در میان نخاله های ساختمانی دفن شده و حیوانات وحشی بخش هایی از آن را بیرون کشیده بودند.

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، شواهد نشان می داد چندین روز از مرگ این زن گذشته وجسدش متعفن شده است. جسد این زن که لباس خانه به تن داشت با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد. اما کارشناسان پزشکی قانونی زمان مرگ را حدود ۲ هفته قبل اعلام کرده و‎‎ نتوانستند علت تامه مرگ را مشخص کنند. جسد زن در نخاله‌های ساختمانی دفن شده بود .

به گزارش رکنا،  در بررسی‌ها مشخص شد جسد متعلق به زن۴۵ ساله ای به نام آرزو بود که همسرش دو هفته قبل ناپدید شدن وی را به پلیس اعلام کرده بود .

همسر و دو دختر این زن به پزشکی قانونی رفتند و پس از مشاهده جسد این زن وی را شناسایی کرده  و تحویل گرفتند.

 پلیس برای رازگشایی جنایت به تکاپو افتاد و در  بررسی‌ها مشخص شد آرزو آخرین بار با یکی از دوستانش قرار ملاقات داشت که از خانه بیرون رفت و دیگر بازنگشت .

پلیس  به بازجوی از همسر و دو دختر وی پرداخت و در بررسی فهرست مکالمات تلفنی این زن به رابطه او با یک پسر جوان پی برد. پسر ۳۷ ساله به نام هومن به عنوان مظنون بازداشت شد اما مدعی شد از نحوه مرگ زن جوان اطلاعی ندارد .

وی  گفت : مدتی قبل با آرزو آشنا شدم. آن روز با او قرار ملاقات داشتم .من او را دیدم و او  به خانه اش برگشت . من خصومتی با او نداشتم تا او را بکشم .

در حالی که مدارکی به دست آمده بود که نشان می‌داد هومن به دنبال رابطه دوستانه با این زن وی را کشته و جسدش را شبانه در میان نخاله های ساختمانی دفن کرده است برای وی کیفرخواست صادر  و پرونده اش  به شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

وی  در حالی پای میز محاکمه ایستاد که پدر و مادر و آرزو و دو دخترش برای وی حکم قصاص هاست .

دختر  بزرگ قربانی در حالی که اشک می‌ریخت گفت: ماموران پلیس در حالی جسد مادرم را پیدا کردند که به شدت  متلاشی شده و قابل شناسایی نبود .ما هنوز نمی‌دانیم متهم چطور و با چه انگیزه ای مادرمان را کشته و سپس جسدش را در نخاله‌های ساختمانی دفن کرده است .مأموران زمانی جسد را پیدا کردند که ما همه جا را دنبال مادرمان گشته بودیم. حیوانات جسد مادرمان را از زیر خاک بیرون کشیده و قسمت‌هایی از آن را خورده بودند .ما نمی توانیم از این جنایت بزرگ گذشت کنیم و برای متهم اشد مجازات می‌خواهیم . سپس متهم به دفاع ایستاد و جرمش را منکر شد.

وی گفت: قبول دارم با زن جوان رابطه دوستانه داشتم اما من او را نکشتم و انگیزه‌ای برای قتل او نداشتم .من اتهام قتل را قبول ندارم و بیگناه بازداشت شده ام.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

کدخبر: 702562 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟