ادعای آزار شیطانی زنان بازیگر در سینما صحت دارد / دست های پشت پرده سینما را دیده ام!
حجم ویدیو: 70.20M | مدت زمان ویدیو: 00:09:33

تجاوز به بازیگران در سینما و تلویزیون موضوعی است که وقتی حرفش به میان آمد توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرد. تجاوز به شهره قمر، تجاوز به هانیه توسلی و یا تجاوز به ریحانه پارسا، هرکدام از موضوعات تا مدت ها سرزبان ها وتیتر خبرگزاری ها و رسانه ها بود. حالا سیاوش چراغی پور در گفت و گویی تصویری از جنبش «می تو« گفت.

به گزارش گروه چهره ها رکنا، سیاوش چراغی پور در گفت وگویی تصویری با بیان اینکه کرونا و شیوع این بیماری مهلک در کشورمان روی اقشار جامعه فشار زیادی وارد کرده است اینطور گفت: اگر یک روز کرونا تمام شود، تمام آدم هایی مثل خواهر و برادر و دوستانم را رو بغل می کنم می بوسم.

وی با اشاره به اینکه بیماری کرونا به قشر هنرمندان نیز فشار زیادی وارد کرده است درباره سالها تلا ش خود در صحنه تئاتر و رسیدن از دنیای تئاتر به تصویر اینطور گفت: از تئاتر پول در آورده ام. به خاطر دارم در سال 66 تئاتری  را در تئاتر شهر روی صحنه بردیم که خیلی استقبال شد. همان سال من نه هزار تومن دستمزد گرفتم. اما 20 سال تمام هیچ وقتن متکی به پول تئاتر نبودم .

چراغی پور اضافه کرد:  از کارگری چاپخانه تا حسابداری انجام دادم. خوب به خاطر دارم از هشت شب تا 8 صبح در چاپخانه کار می کردم ، به خانه ام درکرج می آمدم.بعد دوباره به تهران می آمدم تا در تمرین تئاتر حضور داشته باشم. اما زمانی ازکارهای کارگری و کارمندی بریدم که وارد نیای تصویر شدم.

سیاوش چراغی پور در ادامه گفت: دست های پشت پرده سینما حتما وجود دارد اما من خیلی درگیر آن نشدم و اصلا نخواستم ذهنم را درگیر این ماجرا کنم.

این هنرمند پیشکسوت درباره بازیگر اسپانسرها یا همان افرادی که برای بازی کردن در یک فیلم پول های کلانی می دهند می گوید: شنیده ام ، اما اهلش نبودم و نمی دانم چه قدر جذاب است. قطعا مزه خوبی دارد.

سیاوش چراغی پور اظهار داشت: بازیگران جشم آبی یک دوره ای زیاد بودند اما الان بیشتر بازیگران به فهیم و با شعور و با اخلاق به میدان می آیند.

اما نظر سیاش چراغی پور درباره ماجرای جنبش می تو که مربوط به تجاوز به برخی از بازیگران و هنرمندان میشود هم اظهارنظرکرد: این اتفاقی که برای برخی از دختران وزنان جامعه رخ داده بسیار ناراحت کننده است و قبول دارم که این اتفاق رخ داده است. اما این اتفاق فقط مختص به بازیگران و جامعه هنری نیست. الان فقط درچهارچوب هنر دیده شده است اما شخصا زنان سرپرست خانوار و یا دخترانی که برای کار وارد جامعه شده اند شنیده ام مورد تجاوز و تعرض قرار گرفته اند.

بازیگر سریال لیسانه ها و فوق لیسانسته ها درباره وضعیت معیشتی این روزهای مردم گفت: از حال و روز جامعه حال  دلم زخمی هست . مردم برای اینکه بتوانند به ساده ترین نیازهای زندگی اشان دست پیدا کنند درمانده هستند. واقعا  اگر قصد داشتیم پس از چندماه با خانواده ام به یک رستوران برویم واقعا خجالت می کشم.

 

 

کدخبر: 701971 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟