جزئیات خودسوزی معلم اصفهانی جلوی دادگستری + فیلم تکاندهنده
حجم ویدیو: 4.29M | مدت زمان ویدیو: 00:00:35

خودسوزی معلم در اصفهان ججنجالی شد . خودسوزی این معلم اصفهانی جلوی در دادگستری صورت گرفته بود . خودسوزی معلم اصفهانی خبری تلخ و دلخراش بود . خودسوزی این معلم اصفهانی همه شهر را در بهت و حیرت فروبرد. علت خودسوزی این معلم اصفهانی پرونده شکایتی بود که برای بازپس گیری خانه اش انجام داده بود.

روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، در پی وقوع یک فقره خودسوزی در خیابان شهید نیکبخت(خارج از ساختمان دادگستری) و انتشار اخبار ضد و نقیض در شبکه های اجتماعی، روابط عمومی دادگستری کل استان اعلام کرد:

به گزارش رکنا، حسب سوابق موجود در سال 1396 این شخص یک واحد آپارتمان از شخص دیگری با مبایعه نامه عادی خریداری می‌نماید، در حالیکه مالک، همان واحد را دو سال قبل از آن با مبایعه نامه عادی به فرد دیگری فروخته و خریدار اول در دادگاه دعوی الزام به تحویل مبیع مطرح و حکم به نفع وی صادر و در دادگاه تجدید نظر تأیید می‌شود.

فرد خود سوخته به رأی مذکور بعنوان معترض ثالث اعتراض می‌نماید و دادگاه مربوطه پس از رسیدگی بلحاظ اینکه فروش به او مؤخر بر نفر قبلی بوده اعتراض ثالث را وارد ندانسته و رد می‌کند.

خودسوزی معلم اصفهانی مقابل دادگستری + فیلم

درخواست اعمال ماده 477 معترض ثالث هم خارج از نوبت بررسی و موجب قانونی برای پیشنهاد اعمال ماده مذکور در پرونده ملاحظه نمی شود.

لازم به ذکر است فروشنده ملک متأسفانه چندین پرونده مشابه دیگر دارد و اشخاص متعدّدی علیه وی شکایت فروش مال غیر مطرح کرده‌اند. هر چند فرد مورد نظر در سال 1398 در پرونده کیفری از فروشنده اعلام رضایت نموده است ولی متهم بخاطر شکایت سایر شکات و نیز جنبه عمومی شکایت شاکی مذکور در زندان بازداشت است.

بروز چنین مشکلاتی ناشی از بی‌احتیاطی بعضی از شهروندان در خرید اموال غیر‌منقول و بی‌توجهی به هشدارهای مکرر پیشگیرانه دستگاه قضایی است که شهروندان قبل از تحقیق کامل و بررسی مالکیت فروشنده و بدون تنظیم سند رسمی انتقال، اقدام به خرید نکنند و مواظب باشند به دام افراد فرصت طلب و کلاهبردار نیفتند.

بدیهی است دادگستری در پرونده‌های کیفری متشکله در جهت استیفای حقوق مالباختگان و مجازات قاطع مرتکب بر اساس موازین قانونی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

کدخبر: 701846 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟