قتل در صالحیه تهران / 3 جوان به جان هم افتادند

قتل در صالحیه اوایل هفته گذشته رقم خورد. پس از قتل در صالحیه و کشته شدن پسرجوان تیم جنایی برای کشف ماجرای قتل در صالحیه به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش رکنا،  اوایل هفته گذشته بود که مأموران کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر با تماس تلفنی شهروندی از درگیری خونینی در یکی از بوستان‌های اطراف تهران باخبر و راهی محل شدند.

بررسی‌های مأموران پلیس در محل حادثه حکایت از آن داشت که لحظاتی قبل دو پسر جوان با پسر دیگری درگیر شده و وی را با ضربات چاقو زخمی کرده و از محل گریخته‌اند.

همچنین مشخص شد پسر زخمی برای درمان به بیمارستانی در جنوب تهران منتقل شده است.

بدین ترتیب مأموران کلانتری برای بررسی موضوع راهی بیمارستان شدند که ساعتی بعد دریافتند تیم پزشکی بیمارستان تلاش زیادی برای نجات جان پسر ۲۴ ساله انجام داده، اما وی بر اثر شدت جراحات در اتاق عمل به کام مرگ رفته است.

با اعلام خبر قتل پسر جوان به نام پیمان پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد و قاضی رحیم دشتبان، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل تحقیقات خود را آغاز کردند.

شاهدان عینی قتل در صالحیه چه گفتند؟

تیم جنایی در نخستین گام دست به تحقیقات میدانی زدند که یکی از شاهدان عینی حادثه به کارآگاهان جنایی گفت: هوا تاریک بود و همراه یکی از دوستانم در حال عبور از نزدیکی بوستان بودیم که دیدیم سه پسر جوان در حال مشاجره لفظی هستند. از دور صدای آن‌ها به گوش می‌رسید و مشخص بود یک نفر با دو نفر در حال درگیری لفظی است. فکر کردیم دوست هستند و مشاجره آن‌ها را جدی نگرفتیم، اما در حال دور شدن از بوستان بودیم که مشاهده کردیم آن‌ها باهم گلاویز شدند.

دو نفر از آن‌ها نفر سوم را زیر مشت و لگد گرفته بودند که ثانیه‌هایی بعد یکی از آن‌ها نفر سوم را گرفت و دیگری هم با چاقو چند ضربه به او زد. پسر جوان خونین روی زمین افتاد که به سرعت برای کمک به طرف آن‌ها رفتیم، اما دو ضارب بلافاصله از محل گریختند، سپس با اورژانس تماس گرفتیم و درخواست کمک کردیم و به اداره پلیس هم خبر دادیم.

مأموران پلیس همزمان با انتقال جسد مقتول برای انجام آزمایش‌های لازم به پزشکی قانونی، عاملان قتل را که دو پسر جوان هستند، شناسایی کردند، سپس برای دستگیری به محل زندگی دو ضارب رفتند که دریافتند متهمان پس از حادثه به مکان نامعلومی گریخته‌اند.

همزمان با ادامه تحقیقات درباره این درگیری مرگبار، مأموران پلیس در تلاشند متهمان را دستگیر و راز قتل پسر جوان را برملا کنند.

کدخبر: 701658 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟