خلبان مقصر اصلی 2 حادثه اتوبوس خبرنگاران و سرباز معلمان !

اتوبوس خبرنگاران در نقده واژگون شد. وزیر راه و شهرسازی به تشریح جزئیات جدید از حادثه اتوبوس خبرنگاران پرداخت. علت واژگونی اتوبوس خبرنگاران مشخص شد. راننده اتوبوس خبرنگاران در مسیر به دلیل عدم تسلط و توانایی در کنترل ماشین، آن حادثه را به وجود آورد.اتوبوس خبرنگاران سرویس کارخانه بوده که بایستی از پایانه صورت وضعیت می‌گرفت تا مسافرت خارج شهری را انجام می‌داد.

به گزارش رکنا، محمد اسلامی به تشریح جزئیات حوادث اخیر رانندگی در یزد و ارومیه پرداخت و اظهار داشت: تاکنون کمیسیون ایمنی راه‌های کشور ویژه این دو حادثه تشکیل شده و گزارشش را منتشر کردیم.

وی افزود: اتوبوس ارومیه سرویس کارخانه بوده که بایستی از پایانه صورت وضعیت می‌گرفت تا مسافرت خارج شهری را انجام می‌داد که این کار را انجام نداده بود.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: راننده اتوبوس ارومیه در مسیر به دلیل عدم تسلط و توانایی در کنترل ماشین، آن حادثه را به وجود آورد.

وی گفت: حادثه اتوبوس زاهدان - آباده در محور تفت - دهشیر نیز به دلیل مشکل فنی و عدم تسلط و آشنایی راننده با مسیر بوده و در نقطه‌ای حادثه رخ داده که مملو از علائم هشداردهنده فسفری بوده که اتوبوس در زمان برخورد با بلوار وسط و کامیون پارک شده 149 کیلومتر سرعت داشته است.

اسلامی اذعان کرد: اتوبوس در زمان برخورد با کامیون پارک شده در دنده خلاص بوده و دلائل آن هم در گزارش پلیس و شرکت تقدیم و اعلام شده است.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: با توجه به تصمیمات کمسیون راه‌ها از گزارش سانحه، برای تشدید نظارت توسط پلیس در راه‌ها و شرکت در کمیسیون ماده 11 تصمیم‌گیری شده است.

کدخبر: 700846 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟