قتل زن تنها به دست دختر نظافتچی در تهران / بعد از 2 سال فاش شد + عکس

دختر نظافتچی زن تنها دست به یک جنایت زد. دختر نظافتچی خانگی برق طلاهای زن تنها او را وسوسه کرد و این دختر نظافتچی خانگی دست به قتل زد و طلاها را سرقت کرد. دختر  نظافتچی خانگی پس از 2 سال به قتل زن تنها اعتراف کرد. دختر نظافتچی در بازداشت پلیس قرار دارد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "سعداله گزافی"  جانشین پلیس آگاهی تهران گفت: ۲۲ آبان سال ۹۸ زن جوانی با مراجعه به دادسرای امور جنایی تهران اعلام کرد مادر ۸۲ ساله اش به علت مشکوکی فوت کرده و طلاجاتش نیز به سرقت رفته است.

قتل بخاطر سرقت طلا

وی عنوان کرد: پرونده با موضوع سرقت منجر به جنایت تشکیل وبرای  تحقیقات جنایی با دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران در اختیار کارآگاهان اداره 10 قرار گرفت.

جانشین پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود:  محتویات پرونده حاکی از آن بود، متوفی به علت بیمارهای زمینه ای و باتوجه به آثار کبودی در نواحی گردن در بیمارستان فوت و با صدور گواهی فوت بدون ارجاع جسد به پزشکی قانونی دفن می گردد.

این مقام انتظامی ابراز کرد: در ادامه بررسی ها دختر زن سالخورده عنوان کرد که مادرش دچار شکستگی لگن شده و در این ۴ ماه قبل از فوتش پرستاری به نام شوکت از او مراقبت و نگهداری می کرده است.این در حالی بود که دختر شوکت نیز برای نظافت گاهی اوقات با مادرش به خانه زن سالخورده می رفته است.

بازداشت دختر نظافتچی در قتل زن تنها

 وی تصریح کرد: کارآگاهان با فرضیه این که اکرم (دختر پرستار) در این ماجرا دست دارد، با هماهنگی بازپرس پرونده بازداشت شد. اما در تحقیقات منکر قتل شد.

 گزافی اضافه کرد: کارآگاهان با ادامه تحقیقات پلیسی، نهایتا اکرم ۴۴ ساله را در برابر مدارک و دلایل پلیسی قرار دادند  که در اوایل تیرماه امسال به قتل و سرقت معترف شد و گفت:  مادرم نظافت چی منزل مقتوله بود به علت شکستگی لگن قادر به حرکت نبود ، من یکبار که بجای وی برای  نظافت رفتم متوجه شدم مقتول به تنهایی زندگی می کند. به همین دلیل تصمیم گرفتم طلاجات او را سرقت کنم که ۸ مهر سال ۹۸ با تصمیم به سرقت بردن طلاهای مقتول راهی خانه او شدم. داخل خانه شدم و در فرصتی مناسب مقتول را از پشت هل دادم و او به زمین افتاد. می خواستم گردنبند او را از گردنش بکنم که مقاومت کرد. با او درگیر شدم و در این حین مقتول شروع به سر و صدا کرد، برای اینکه کسی صدایش را نشنود دستم را روی دهانش گذاشتم که متوجه شدم بی حال شده است.طلاهای او را سرقت کردم و اموال مسروقه را به مبلغ ۱۰ میلیون تومان فروختم.

جانشین پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان اشاره کرد: با اعتراف زن جوان به جرم خود ،  با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس پرونده برای  انجام تحقیقات تکمیلی و کشف زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم قرار دارد.

کدخبر: 700534 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟