7 عکس از عجیب ترین تصادف در ایران

تصادف 6 ماشین در ورامین دردسر آفرید این 6 خودرو در تصادف زنجیره ای با هم وارد یک مغازه سبزی فروشی شدند. در این حادثه یک معلول در میان خودرو و دکه سبزی فروشی حبس شد.

به گزارش رکنا، در ساعت 14:13 دقیقه روز گذشته شهروندان با مشاهده برخورد چند دستگاه خودروی سواری و باری در مسیر جاده ورامین، به سمت ورامین، نرسیده به فیروز آباد با سامانه 125 تماس گرفته و درخواست کمک کردند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 86 و گروه امداد و نجات 17 را عازم محل حادثه کرد.

به گزارش  رکنا، به گفته هادی خواجه پور، فرمانده آتش نشانان اعزامی؛ دو دستگاه کامیونت خاور، دو دستگاه پراید، یک دستگاه وانت مزدا و یک دستگاه موتور سه چرخ به هنگام حرکت در جاده ورامین به علت نامعلومی با یکدیگر برخورد کردند که در پی وقوع این حادثه راکب موتور سه چرخ بین کامیونت خاور و دکه سبزی فروشی حاشیه جاده گرفتار شد.

وی افزود: نیروهای آتش نشانی پس از بازدید و بررسی اولیه اقدام به چیدمان علائم هشدار دهنده راهنمائی درطول مسیر کرده و پس از اطمینان از عدم نشت سوخت از خودروها، با استفاده از ابزار مخصوص نجات، شخص محبوس شده که دارای معلولیت جسمی نیز بود را آزاد کرده و نجات دادند.

خواجه پور با اشاره به اینکه این حادثه مصدومی در پی نداشت، اعلام کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل محل حادثه، خودروها را جهت بررسی علت وقوع حادثه به عوامل پلیس راهور تحویل دادند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 697609 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟