سمیرا شانزده ساله مرد 34 ساله را نجات داد / در مشهد همه شوکه شدند

سمیرا دختر 16 ساله مشهدی پس از تایید مرگ مغزی اش به 4 بیمار جانی دوباره بخشید و نامش برای همیشه ماندگار شد.

صبح دیروز، پرونده زندگی شانزده ساله سمیرا بسته شد. پرونده‌ای که نمره قبولی گرفت و نفس را برای عده‌ای هدیه گذاشت. ماجرایی که سمیرای نوجوان را برای همیشه جاودانه کرد و خدایش را هم خوشنود.

به گزارش رکنا، سمیرا ظهوریان، دختر 16 ساله‌ای که در حادثه‌ای دچار عارضه مغزی شده و به کما رفته بود سرانجام با انجام فرایند اولیه تأیید مرگ مغزی به واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی مرکز پیوند اعضای دانشگاه مشهد معرفی شد و با رضایت خانواده‌اش از بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان کاشمر به بیمارستان منتصریه مشهد منتقل شد.

اهدای عضو دختر 16 ساله در مشهد

روز گذشته در حالی هزاروپنجاه‌ونهمین عمل اهدای عضو در مشهد با موفقیت انجام شد که 4بیمار نیازمند به عضو با اقدام خداپسندانه خانواده ظهوریان از مرگ رهایی یافتند و به زندگی بازگشتند.

کبد زنده‌یاد سمیرا ظهوریان در بیمارستان منتصریه به مردی 34 ساله ساکن شهرستان تربت‌حیدریه اهدا و پیوند شد و به این بیمار زندگی دوباره بخشید.

قرنیه‌های مرحوم سمیرا ظهوریان برای اهدا به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد ارسال و به 2بیمار پیوند شد و قسمتی از پوست این مرحوم نیز به بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) برای پیوند ارسال شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 697535 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟