رابطه شیطانی سعید با همسر برادرزنش! / پیامک های مهتا فاش کرد! + دفاعیات دادگاه

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده با شکایت مرد جوانی به نام فرشید آغاز شد. وی به ماموران پلیس گفت: من و همسرم مهتا حدود ۵ سال است با هم ازدواج کرده ایم و هیچ اختلافی نداریم. همسرم در یک شرکت با شوهر خواهرم به نام سعید همکار است .مدتی بود به رفتارهای همسرم مشکوک شده بودم. به همین خاطر یک نفر را استخدام کردم تا رفتارهای همسرم را زیر نظر بگیرد .

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

این مرد ادامه داد: مرد جوانی که استخدام کرده بودم هر روز مقابل محل کار همسرم می رفت و او را تعقیب می‌کرد .تا اینکه متوجه شدم همسرم با شوهر خواهرم در رابطه است و آنها چندین بار با هم به رستوران و تفریح رفته اند. من حالا از همسرم و شوهر خواهرم شکایت دارم.

با این شکایت ماموران پلیس به بررسی ماجرا پرداختند و با بررسی پیامک‌های رد و بدل شده میان زن جوان و سعیدبه رابطه آن ها پی بردند .به این ترتیب مهتا ۳۲ ساله و سعید ۳۳ساله بازداشت شدند اما ادعا کردند با هم هیچ رابطه ای نداشته اند.

در حالی که مهتا به فاصله کوتاهی از این شکایت توافقی از همسرش جدا شده بود آنها در شعبه ۱۲ دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستادند.

در ابتدای جلسه فرشید و خواهرش از مهتا و سعید شکایت کردند.

مرد جوان گفت: من به همسرم اعتماد داشتم اما او به من و خواهرم خیانت کرد و با شوهر خواهرم رابطه برقرار کرد. من و خواهرم از مهتا و سعید به اتهام زنای محصنه شکایت داریم.

سپس زن جوان منکر اتهامش شد و گفت:من و همسرخواهر شوهرم هر دو در یک شرکت کار می کردیم و چون هم مسیر بودیم گاهی اوقات با هم به خانه برمی گشتیم .ما هیچ رابطه ای با هم نداشتیم.

سعید نیز گفت: من اتهامم را قبول ندارم.همسرم درخواست طلاق داده و می خواهد از من جدا شود.اما من رابطه ای با همسر برادرزنم نداشتم.

با پایان دفاعیات دو متهم قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 696723 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟