گرداننده کاروان زیارتی خود شیطان بود / در قم فاش شد

گرداننده کاروان زیارتی دروغین نقشه های پلیدش در قم برملا شد.

فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک کلاهبردار حرفه ای در این استان خبر داد و گفت: متهم از 25 نفر از مشتاقان سفر به عتبات عالیات بیش از یک میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و متواری شده بود.

به گزارش رکنا، سردار "سید محمود میرفیضی" اظهارداشت: با طرح شکایت 25 تن از همشهریان از یک کلاهبردار که خود را رئیس کاروان زیارتی معرفی و مبالغ مختلفی دریافت کرده بود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

کلاهبرداری از 25 مشتاق سفر به عتبات عالیات

وی در تشریح جزئیات این خبر، افزود: متهم خود را رئیس یک کاروان زیارتی معرفی و با انجام مانور متقلبانه و اعتماد سازی اعلام داشته در شرایط کرونایی قادر است ثبت نام کنندگان را از طریق ویزای تجاری به سفر عتبات عالیات اعزام کند بنابراین از هر کدام مبالغ مختلفی را به بهانه تهیه پاسپورت و بلیط هواپیما اخذ و سپس متواری شده بود.

فرمانده انتظامی استان قم اضافه کرد: در ادامه طی انجام تحقیقات مشخص شد بخشی از مبالغ به حساب یک کسبه در یکی از مناطق شهر قم واریز شده است که در ابتدا ضمن انسداد حساب نامبرده اقدامات پلیسی انجام، متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی استان دستگیر شد.

سردار میرفیضی خاطرنشان کرد: وی پس از انتقال به پلیس آگاهی استان در تحقیقات کارآگاهان به یک میلیارد ریال کلاهبرداری از 25 نفر و همچنین به کلاهبرداری در استان های تهران و سمنان نیز اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان گفت: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 696397 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟