بازداشت 25 شرور در پاتک پلیس قم

به گزارش رکنا، سرهنگ " بهادر اسماعیلی " با اعلام این خبر بیان داشت : در راستای اجرای تامین نظم و امنیت جامعه و مطالبه به حق شهروندان ، پلیس با هرگونه ناهنجاری که بخواهد امنیت و آرامش شهروندان را تهدید کند، برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد .

وی خاطر نشان کرد: با همکاری شهروندان کلیه اقدامات ماموران انتظامی، در راستای برقراری امنیت پایدار در سطح استان صورت می گیرد و مجرمان و مخلان نظم و امنیت بدانند فرزندان ملت در فرماندهی انتظامی استان از عزمی راسخ در برخورد با آنان برخوردار هستند و اجازه هنجارشکنی را به هیچ کس نخواهند داد و باید منتظر اجرای عدالت و برخورد قانونی پلیس باشند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به اینکه امنیت از نیازهای اساسی و اولیه زندگی در هر جامعه ای است، گفت: پلیس استان در طول 48 ساعت گذشته طرح مبارزه اراذل و اوباش را در دستور کار خود قرار داده و موفق به کشف انواع سلاح سرد و دستگیری 25 نفر از اراذل و اوباش در یکی از نقاط آلوده و جرم‌خیز شهر قم شدند.

سرهنگ اسماعیلی با اشاره به اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است ، تصریح کرد : پلیس با کسانی که بخواهد امنیت مردم را تهدید کند به صورت قاطع و قانونی برخورد خواهد کرد .

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه تولید امنیت نیاز به مشارکت مستمر مردمی دارد، گفت: می طلبد هم استانی های عزیز، پلیس را در اجرای ماموریت ها همراهی کنند و با گزارش به موقع اخبار و اطلاعات درخصوص افراد مشکوک و هنجارشکن از طریق سامانه تلفنی 110 در تامین امنیت جامعه شریک شوند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 696019 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟