2 زن پلید تهران را بشناسید / یکی خانم پرستار دیگری نگهبان

2 زن که یکی از آنها پرستار قلابی بود با حضور در خانه های مردهای تنها دست به سرقت میلیاردی می زدند.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "قاسم دستخال" رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران گفت: 20 فروردین ماه مرد مسنی به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران مراجعه و اظهار کرد، مدتی است که خانمی را از طریق فضای مجازی برای پرستاری و نظافت منزلم استخدام کردم. روز گذشته پس از حضور در منزلم یک استکان چای به من تعارف و من هم غافل از اینکه وی در داخل آن داروی بیهوشی ریخته است، نوشیدم. پس از به هوش آمدن متوجه شدم کارت عابر بانکم به مبلغ 6 میلیارد ریال به همراه تعدادی از اموال با ارزش منزلم سرقت شده است.

سرقت به شیوه بیهوشی

وی عنوان کرد: در بررسی های پلیسی مشخص شد که متهم با همکاری راننده یک خودروی 206 پس از بی هوش کردن مال باخته ، سرقت را انجام داده است و از محل متواری شده اند.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: با شناسایی مالک خودرو و مخفیگاه وی در محله نواب، پس از هماهنگی های قضائی هر 2 متهم در مخفیگاهشان دستگیر  شدند که یکی از آنها نقش نگهبان را در بیرون محل سرقت برعهده داشته است و در بازرسی از مخفیگاه آنان تعدادی اموال سرقتی کشف شد.

وی ادامه داد: متهمان در تحقیقات اولیه به 5 فقره سرقت به همین شیوه معترف و اظهار داشتند، پس از جلب اعتماد مال باختگان و به دست آوردن رمز کارت عابر بانکشان سرقت ها را انجام کرده اند و با همکاری همدست دیگر شان که خانم میان سالی است طلا و سکه خریده اند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی این خانم نیز در حوالی سید خندان دستگیر و کارشناسان ارزش ریالی اموال سرقتی را بیش از 15 میلیارد ریال اعلام کرده اند.

سرهنگ دستخال در پایان گفت: متهمان با قرار صادره روانه زندان شدند و کشف جرئیات پرونده و جرائم احتمالی این سارقان در دستور کار کارآگاهان قرار دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 695904 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟