آبروی زوج قزوینی با یک عکس خصوصی رفت

زوج قزوینی آبروی شان در شهر رفت همه عکس های شان را دیدند.

 رئیس پلیس فتا استان قزوین از دستگیری مزاحم اینترنتی خبر داد که اقدام به توهین و هتک‌حیثیت به زوج قزوینی کرده بود .

به گزارش رکنا، سرهنگ محمدعلی فرهودی، رئیس پلیس فتا استان قزوین در تشریح این خبر گفت: در پی وصول یک فقره پرونده با موضوع مزاحمت و هتک‌ حیثیت در فضای مجازی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قزوین قرار گرفت.

این مقام مسئول ادامه داد: شاکی در تحقیقات اولیه اظهار داشت بنده عکسی از مراسم نامزدی خود در اینستاگرام بارگذاری کردم و شخص ناشناسی در قسمت نظرات ، اقدام به درج مطلب توهین‌آمیز و رکیک نسبت به تصویر منتشر شده نمود و موجب هتک حیثیت و بروز مشکلات خانوادگی برای بنده شده که تقاضای رسیدگی دارم.

سرهنگ فرهودی افزود: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات تخصصی و پلیسی موفق به شناسایی گرداننده صفحه اینستاگرامی شده و با هماهنگی‌های انجام شده متهم دستگیر و به پلیس فتا دلالت داده شد.

عکس های خصوصی زوج قزوینی را همه دیدند

وی ادامه داد: متهم که از همکاران سابق شاکی می‌باشد در بازجویی انگیزه خود از درج مطالب توهین آمیز و هتک‌حیثت شاکی را حسادت و وجود اختلافات قبلی عنوان کرد و در نهایت متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ فرهودی به کاربران هشدار داد: فضای مجازی محیط مناسبی برای بارگذاری تصاویر شخصی و خانوادگی نیست وهر لحظه امکان سوءاستفاده مجرمین سایبری از تصویر شخصی افراد وجود داردریال لذا کاربران در این رابطه هوشیار باشند و از بارگذاری تصاویر شخصی در صفحات اینستاگرامی و سایر رسانه‌های اجتماعی حتی بعنوان عکس پروفایل خودداری کنند.

رئیس پلیس فتا استان قزوین خاطرنشان کرد: پلیس فتا با تمام توان آماده خدمت‌رسانی در فضای مجازی بوده و شهروندان می‌توانند در صورت مواجهه با هر مشکلی در فضای مجازی مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir با ما در میان بگذارند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 695880 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟