شگرد جدید موبایل قاپ حرفه ای در تهران / حساب بانکی با گوشی موبایل خالی می شد

سرپرست پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری موبایل قاپی حرفه ای و کشف 11 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه "علی فرخ پور" بیان داشت: اوایل اردیبهشت ماه پرونده ای با موضوع سرقت تلفن همراه از یک شهروند خانم به شیوه قاپ زنی در دادسرای ناحیه 34 تهران تشکیل شد که به دستور مقام قضائی پرونده برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی واصل گردید.

خالی شدن حساب بانکی پس از موبایل قاپی

وی ابراز داشت: پیرو شکایت مال باخته و بررسی پرونده توسط کارآگاهان پلیس مشخص شد پس از سرقت به علت اینکه شاکی نرم افزار های بانکی را در تلفن همراه خود داشته سارق با بدست آوردن رمز آن حدود 5 میلیون تومان را به سرقت برده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: بلافاصله کارآگاهان اقدامات علمی کشف جرم را بکاربسته و با بهره گیری از شیوه های نوین و علمی کشف جرم موفق می شوند هویت سارق که رضا نام داشت را شناسایی نمایند.

سرپرست پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران ادامه داد: اطلاعات بدست آمده حاکی از آن بود رضا یکی از مجرمین سابقه دار در زمینه موبایل قاپی است و به کرات دستگیر و روانه زندان شده است که با آزادی از زندان مجددا به چرخه جرم بازگشته و با پرسه زنی در محل های خلوت سوژه مورد نظر به خصوص ( بانوان ) را شناسایی و در فرصتی مناسب اقدام به سرقت گوشی همراه آنها کرده و بلافاصله متواری می شود.

سرهنگ کارآگاه فرخ پور افزود: با اقدام به موقع کارآگاهان محل اختفاء متهم در حوالی خیابان شریعتی شناسایی شده و با هماهنگی های قضائی رضا 9 خرداد ماه در یک علمیات ضربتی دستگیر می شود و با مواجه با ادله بدست آمده به جرم خود معترف می شد.

این مقام پلیسی در پایان گفت: متهم در بررسی های پلیسی به 11فقره سرقت معترف شده که با تلاش کارآگاهان شاکیان پرونده شناسایی و متهم با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 695355 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟