حکم قصاص در ملأعام برای داماد قاتل! / قتل عام خانواده همسر

به گزارش رکنا، شامگاه دوشنبه 22 دی ماه سال گذشته به مأموران پلیس زاهدان خبر رسید که مرد جوانی با پدرزنش درگیر شده و با شلیک گلوله وی را از ناحیه کتف مجروح کرده است. داماد خشمگین سپس به خانه پدرزنش رفته و سه نفری که در آنجا بودند را به گروگان گرفته است. با حضور ماموران در محل، مرد مجروح به بیمارستان انتقال یافت و تلاش تیم رهایی گروگان برای نجات گروگانان آغاز شد. مرد خشمگین که اسلحه شکاری در دست داشت، مدام فریاد می‌زد که گروگان‌هایش را به قتل می‌رساند. ماموران با این‌که اطلاعی از اتفاقات داخل خانه نداشتند با مرد گروگانگیر وارد مذاکره شدند تا او را راضی کنند گروگان‌ها را رها کرده و تسلیم شود.

در حالی که پلیس تلاش می‌کرد این ماجرا را از طریق گفت‌و‌گو حل‌‌وفصل کند، صدای شلیک سه گلوله از داخل خانه شنیده شد. ماموران که احتمال می‌دادند اتفاق ناگواری در خانه رخ داده‌ و به داخل خانه راه پیدا کردند و با صحنه تلخی در خانه رو‌به‌رو شدند. داماد خشمگین با شلیک گلوله همسر‌، برادرزن و یک زن از اقوام آنها را با شلیک گلوله کشته بود.

متهم دستگیر شد و برای تحقیقات به پلیس آگاهی انتقال یافت که در تحقیقات گفت: مدتی بود با همسرم اختلاف داشتم و او از خانه قهر کرده و به خانه پدرش آمده بود. شب حادثه ‌به خانه پدرزنم رفتم تا در این‌باره با آنها حرف بزنم و چون ممکن بود درگیر شویم، اسلحه شکاری‌ام را با خودم آوردم و اولین گلوله‌ را به‌سوی پدرزنم شلیک کردم و او مجروح شد و در ادامه وقتی مأموران آمدند همسرم، مادرش و یکی از اقوام آنها را به گروگان گرفتم، اما در نهایت هر سه‌نفرشان را با شلیک گلوله به قتل رساندم.

پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان سیستان و بلوچستان ارسال شد. در جلسه رسیدگی اولیای دم برای قاتل درخواست قصاص کردند. متهم هم ‌در دفاع از خود گفت: ‌19 تیر ماه سال 99 با همسرم ازدواج کردم اما یک ماه بعد او خانه را ترک کرد و به خانه پدرش رفت و درخواست نفقه و مهریه کرد. در این مدت خیلی تلاش کردم او را به خانه برگردانم که نشد. روز حادثه با تهیه اسلحه کمرشکن به خانه آنها رفته و ابتدا پدرزنم را زخمی کردم و بعد همسرم، برادرزنم و خاله آنها را کشتم.

پس از دفاعیات متهم قضات برای صدور حکم وارد شور شدند. مهدی شمس‌آبادی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان ‌دیروز درباره این خبر گفت: قضات دادگاه کیفری پس از محاکمه این مرد او را به قصاص در ملاعام محکوم کردند که در صورت تایید این حکم، اجرا خواهد شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 695292 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟