تماس شیطان با دختر شیرازی / راز باورنکردنی

شیطان فضای مجازی دختر شیرازی دوست صمیمی اش بود.

رئیس پلیس فتا استان فارس از شناسایی خانمی جوان خبر داد که با ایجاد یک صفحه جعلی و قرار دادن تصاویر شاکیه و اعضای خانواده آن اقدام به توهین و نشر اکاذیب بر علیه دوست صمیمی خود کرده بود.

به گزارش رکنا، سرهنگ حشمت سلیمانی رئیس پلیس فتا استان فارس در تشریح این خبر اظهار داشت: به دنبال مراجعه خانمی 22 ساله و ارائه مرجوعه قضایی به این پلیس که مدعی شده بود فردی ناشناس در فضای مجازی با ایجاد صفحه اینستاگرامی و درج تصاویر شاکیه در آن برای وی و خانواده‌اش ایجاد مزاحمت کرده است، رسیدگى به این پرونده ‌به‌صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی گفت: پس از حضور شاکیه، پرونده اولیه با هماهنگی مقام قضایی تشکیل شد و با ثبت اظهارات وی، جمع‌آوری مدارک و مستندات پرونده توسط کارشناسان پلیس فتا، سرانجام متهم که از دوستان صمیمی شاکیه بود دستگیر شد.

آبروریزی در فضای مجازی / دختر شیرازی برملا کرد

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ابتدا متهم منکر جرم ارتکابی شد؛ ولی پس از مواجهه با مدارک و مستندات احصاء شده توسط کارشناسان این پلیس به ‌ناچار لب به اعتراف گشود.

رئیس پلیس فتا فارس ادامه داد: در بازجویی اولیه انجام‌شده، متهم عنوان داشت دلیل ارتکاب این جرم، دشمنی و کینه‌ای که از شاکیه داشته باعث شده بود که تصاویر خصوصی ایشان را به قصد بدنام کردن وی در فضای مجازی انتشار دهد.

سرهنگ سلیمانی گفت: کاربران فضای مجازی باید بدانند برابر قانون هرگونه توهین ، اهانت و یا پخش تصاویر شخصی افراد در فضای مجازی جرم محسوب شده وعواقب جبران ناپذیری برای فرد به همراه دارد، لذا رعایت اخلاق در فضای سایبر و به خصوص شبکه‌های اجتماعی امری مهم محسوب می‌شود.

رئیس پلیس فتا استان فارس خاطر نشان کرد: پلیس فتا به‌صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و کاربران می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارش‌های مردمی یا با شماره 096380 با ما در میان بگذارند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 694947 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟