آزار شیطانی  زنان راننده تهرانی توسط مرد موتورسوار! / شکارچی بزرگراه کیست؟! + شگرد شیطان

به گزارش رکنا، مرد افغان که متهم است با پرسه شبانه در بزرگراه‌های تهران زنان راننده را با ادعای خرابی خودروی‌شان فریب داده و پس از ربودنشان به آن‌ها تعرض کرده است تحت تعقیب پلیس قرار گرفت. یکی از قربانیان پرونده در حالی که با اصابت ضربات چاقو مجروح شده بود هدف آزار شیطانی قرار گرفته است.

اول اسفند‌سال گذشته بود که کارکنان یکی از بیمارستان های تهران به پلیس خبر دادند زن جوانی در حالی که با اصابت ضربات چاقو زخمی شده و هدف آزار هم قرار گرفته به مرکز درمانی منتقل شده‌است.

زن جوان به علت شدت جراحت تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفت. او یک روز بعد با جملاتی بریده حادثه‌ای هولناک را برای پلیس شرح داد. او گفت: من کارمند یک شرکت در غرب تهران هستم. شب حادثه بعد از پایان کارم سوار بر خودروی پژو شخصی‌ام به سمت خانه حرکت کردم. هنگام عبور از بزرگراه متوجه شدم که موتورسواری مدام در حال بوق زدن است. او با اشاره به من فهماند که انگار خودروام دچار نقص فنی شده است.

قتل پس از آزار شیطانی دختر دانشجو در محل خلوت + عکس مرد پلید و مقتول

احتمال دادم که حرفش درست باشد برای همین کنار مسیر توقف کردم. راکب موتور هم که به نظر می‌رسید افغان باشد توقف کرد و گفت که خودروام دود زیادی می‌دهد و دچار نقص فنی شده است. او گفت که مکانیک است و در همین نزدیکی تعمیرگاه دارد. بعد اجازه خواست که موتور ماشین را بررسی کند که قبول کردم. آن مرد بعد از بررسی گفت که باید خودرو به تعمیرگاه منتقل شود. او موتورش را همان جا قفل کرد و اجازه خواست که خودرو را به تعمیرگاه ببرد که قبول کردم بنابراین او پشت فرمان نشست و هر دو با خودروی من به سمت تعمیرگاه حرکت کردیم.

تجاور هولناک به زنان تهرانی

بعد از طی مسافتی ناگهان تغییر مسیر داد که متوجه نیت شومش شدم و با هم درگیر شدیم. مرد افغان سپس چاقو کشید و چند ضربه به من زد که زخمی شدم. با این حال او در محلی خلوت توقف کرد و در همان حال به من تعرض کرد. بعد پول و طلاهایم را سرقت کرد و به طرف همان محلی که موتورش را پارک کرده بود رانندگی کرد. او در همان محل پیاده شد و سوار موتورش شد و فرار کرد. من هم از یک راننده عبوری درخواست کمک کردم که او اورژانس را خبر کرد و من به بیمارستان منتقل شدم.

بعد از مطرح شدن شکایت پرونده به دستور بازپرس شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی در اختیار مأموران اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. تحقیقات پلیس در این باره به جریان افتاد، اما مأموران هیچ سرنخی از متهم پیدا نکردند تا اینکه سه ماه بعد دو شکایت مشابه به پلیس گزارش شد.

آزار شیطانی گلناز جلوی دخترش توسط رستوراندار تهرانی + جزییات

تحقیق پلیس از دو زن راننده نشان داد که آن‌ها به همان شیوه هدف سرقت و آزار قرار گرفته‌اند.

با اطلاعاتی که شاکیان در اختیار پلیس گذاشتند تحقیقات بیشتری در این باره انجام شد. مأموران پلیس با بررسی سوابق مجرمان سابقه دار موفق شدند متهم را شناسایی کنند.

تجاوز به لیلا 12 ساله در خانه پدری اش / در تهران رخ داد

بررسی‌ها نشان داد که متهم از مجرمان سابقه دار و تبعه افغان است. او چند روز بعد از تعرض به اولین زن به اتهام سرقت بازداشت و راهی زندان شده بود.

او در روز‌های پایانی هفته گذشته و بعد از تحمل حبس از زندان آزاد شده و به دو زن دیگر به همان شیوه تعرض کرده‌بود. تحقیقات کارآگاهان اداره‌۱۶ پلیس‌آگاهی تهران برای بازداشت متهم در جریان است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 694170 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟