چاقوی تیز پدر شکم پسر جوان را شکافت / قتل نوه کرجی در خانه پدربزرگ

پسر کرجی قربانی قهر پدر و مادرش شد . پدر عصبانی وقتی نتوانست همسرش را که قهر کرده بود به خانه بازگرداند با ضربه چاقو پسر جوانش را کشت.

به گزارش رکنا، ساعت یک بامداد چهارشنبه صدای درگیری از خانه‌ای در محله شاهین‌ویلای کرج به‌گوش رسید و همسایه‌ها در ادامه با شنیدن صدای کمک‌خواهی زنی از خانه بیرون‌آمده و با زن جوانی روبه‌رو شدند که با ضربه‌های چاقو زخمی شده بود. او با دیدن همسایه‌های برای نجات جان خودش و پسرش کمک خواست. اهالی با ورود به خانه با پیکر پسر 24ساله‌ای روبه‌رو شدند که ضربه چاقو به شکمش باعث خونریزی شدید شده بود.

دقایقی بعد با حضور امدادگران اورژانس در محل، مادر و پسر به بیمارستان انتقال یافتند که پسر 24ساله در میان راه بر اثر شدت جراحات جان باخت. با مرگ پسر جوان، پرونده در دستور کار پلیس جنایی قرار گرفت و تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی تحقیقات خود را آغاز کردند.

دعوای زن و شوهر کرجی به قتل پسرشان ختم شد

پس از بهبود نسبی زن جوان، ماموران از او تحقیق کردند که او شوهرش را به عنوان عامل جنایت معرفی کرد و گفت: چند سالی است شوهرم به شیشه معتاد شده و به همین دلیل کارش را از دست داد و علاوه بر حقوق بازنشستگی پدرش، گاهی وسایل خانه را هم می‌فروخت و شیشه می‌خرید. حدود ده روز قبل از خانه قهرکرده و به خانه مادرم آمدم تا شاید برای ترک اقدام کند. چند روز قبل پسرم هم نزد من آمد. سه‌شنبه‌شب در خانه پدری‌ام بودیم که شوهرم به آنجا آمد و خواست به خانه برگردم که مخالفت کردم. ناگهان چاقویی از زیر لباسش بیرون آورد و با آن چند ضربه به من زد. پسرمان برای نجات من آمد که پدرش او را زخمی کرد و کشت.

قتل در خانه پدر زن / مرد عصبانی پسرش را کشت

رئیس پلیس آگاهی استان البرز  گفت: تحقیقات برای دستگیری متهم ادامه داشت تا این‌که بعد از شش ساعت، وقتی به دنبال مواد بود شناسایی و دستگیر شد. متهم در تحقیقات مدعی شد که از ماجرای قتل خبر نداشته و نمی‌دانسته پسرش مرده است. آن شب یک لحظه عصبانی‌شده و با چاقو همسر و پسرش را مجروح کرده است.

سرهنگ محمد نادربیگی ادامه داد: در ادامه تحقیقات مشخص شد او پیش از این همسر و پسرش را تهدید به قتل کرده بود.

متهم در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از او در پلیس آگاهی ادامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 693511 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟