فرار از دست پلیس به سبک فیلم های هالیوودی / سارق جوان تسلیم پلیس شد

سارق جوان در تعقیب و گریز پلیسی سعی داشت به سبک فیلم های هالیوودی از دست پلیس فرار کند.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "کرم یوسفوند" رییس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران گفت: ساعت 03:30 سوم خرداد ماه کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی حین گشت زنی در محدوده بزرگراه سعیدی به یک دستگاه خودرو پراید با راننده و یک نفر سرنشین مظنون، با استعلام از مرکزپیام مشخص شد خودرو فوق دارای سابقه سرقت در 31 اردیبهشت امسال از کلانتری 13 رباط کریم می باشد.

تعقیب و گریز پلیسی در بزرگراه سعیدی

وی عنوان کرد: راننده خودرو پراید بلافاصله پس از شنیدن دستور ایست، با افزایش سرعت و حرکات مخاطره آمیز به صورت خلاف جهت به سمت بزرگراه سعیدی جنوب متواری می گردد.

کارآگاهان با هماهنگی مرکز فرماندهی و استفاده از علائم هشدار دهنده نظیرآژیر، چراغ گردان و بلندگو به راننده خاطی دستور توقف و ایست داده که متاسفانه وی توجهی نداشته و با سرعت بسیار زیاد به سمت اسلامشهر ادامه مسیر می دهد.

فرار از دست پلیس به سبک فیلم های هالیوودی

این مقام انتظامی تصریح کرد: افسراکیپ به منظور جلوگیری از خسارت های احتمالی و هشدار با رعایت قانون بکارگیری سلاح و حقوق شهروندی اقدام به شلیک تیر به سمت لاستیک عقب خودرو کرده که مورد اصابت قرارگرفته اما راننده خودروی مسروقه کماکان بدون توجه با همان وضعیت به فرار در خیابان های فرعی ادامه داده و سرنشین آن خود را به بیرون پرتاب و در تاریکی شب متواری می گردد.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی ابراز داشت: در ادامه پس از طی کردن مسافتی خودرو متوقف، سریعاً اعضای اکیپ سارق را به اسم سعید دستگیر و برابر بررسی های بعمل آمده مشخص گردید که متهم دارای سوابق سرقت خودرو می باشد.

وی در پایان گفت: با هماهنگی لازم، خودرو به پارکینگ منتقل و متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل اداره دوم پلیس آگاهی شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 693370 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟