قتل مرد مهرستانی با شلیک گلوله / ردپای 5 قاتل در پرونده

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی عاملان قتل مرد 44 ساله مهرستانی شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش رکنا ، سردار احمد طاهری در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی گزارش یک فقره تیراندازی و مجروح شدن 2 نفر از اهالی شهرستان مهرستان بلافاصله تیمی از پلیس آگاهی استان و شهرستان مهرستان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد، دو مرد میانسال 44 و 32 ساله در محور "ایرانشهر به مهرستان" بر اثر تیرخوردگی به ناحیه سینه و پهلو توسط افرادی ناشناس زخمی شدند که به محض رسیدن به درمانگاه مرد میانسال 44 ساله فوت می نماید.

اختلافات خانوادگی در مهرستان به قتل ختم شد

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کارآگاهان زبده پلیس آگاهی پس از بررسی دقیق آثار جنایت و انجام یک سری تحقیقات گسترده میدانی به 5 نفر که با مقتول اختلاف خانوادگی داشتند، مظنون و تحقیقات خود را برای دستگیری آنان آغاز کردند.

سردار طاهری عنوان کرد: تحقیقات برای دستگیری عاملان این جنایت که متواری بودند ادامه داشت تا اینکه اردیبهشت ماه سال جاری اطلاعاتی مبنی بر حضور آن در اطراف شهرستان مهرستان اعلام شد.

دستگیری 5 متهم به قتل در عملیات ضربتی پلیس مهرستان

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: کاراگاهان زبده پلیس آگاهی با دریافت این خبر بلافاصله وارد عمل شدند و 5 متهم را در یکی از خیابان های شهرستان مهرستان در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی با اشاره به معرفی متهمان به قتل به دادسرا ، خاطر نشان کرد: تحقیقات در این رابطه با انگیزه و چرایی این جنایت هولناک ادامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 693338 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟