زن تهرانی با آدمکش های اجاره ای شوهرش را کشت + جزییات

زن جوان که متهم است با همدستی مردی آشنا، دو قاتل اجاره‌ای را برای قتل شوهرش اجیر کرده بود در جلسه دادگاه ماجرا را شرح داد. در حالی که تحقیقات پلیس برای بازداشت مرد آشنا با بن‌بست مواجه شده هیئت قضایی وی را به قصاص و سه متهم دیگر را به حبس محکوم کرد.

به گزارش رکنا ، سال‌96، مأموران پلیس تهران از قتل مرد جوانی در منزلش در شرق تهران باخبر و راهی محل شدند. شواهد نشان می‌داد مرد جوان به نام پیمان در غیاب همسرش با ضربات متعدد چاقو کشته شده‌است. همسر پیمان که در محل حضور داشت و مأموران را باخبر کرده‌بود مورد تحقیق قرار گرفت. او در توضیح گفت: «من و همسرم سال‌هاست با هم زندگی می‌کنیم و صاحب یک فرزند پسر هستیم. در این سال‌ها مشکل و اختلافی نداشتیم. امروز همراه پسرم به خانه خواهرم رفته بودم و بعد از ساعتی که از آنجا برگشتم و وارد خانه شدم با دیدن جسد خونین شوهرم شوکه شدم. همان موقع با پلیس تماس گرفتم و مأموران را خبر کردم. باور کنید نمی‌دانم چه کسی و با چه انگیزه‌ای شوهرم را به قتل رسانده‌است. در این سال‌ها پیمان با کسی اختلافی نداشت و به کسی مشکوک نیستم.»

فرضیه قتل از سوی فردی آشنا

با انتقال جسد به پزشکی قانونی ، روند بررسی‌ها نشان می‌داد این حادثه از سوی قاتل یا قاتلان آشنا اتفاق افتاده‌است و آنها زمان حادثه بدون شکستن قفل در وارد خانه شده بودند و در با کلید باز شده بود.

با بدست آمدن این فرضیه، کارآگاهان پلیس با بررسی فهرست مکالمات تلفن همراه همسر مقتول به رابطه پنهانی او با مرد جوانی به نام سپهر پی بردند.

به این ترتیب سمیرا این بار به عنوان اولین مظنون به قتل بازداشت شد و تحت بازجویی قرار گرفت. او در اظهاراتش گفت: «مدتی قبل با سپهر آشنا شدم و با هم رابطه داشتیم. رابطه ما تلفنی بود و با هم ملاقات حضوری نداشتیم. باور کنید از نحوه قتل شوهرم بی‌اطلاع هستم و نمی‌دانم چه کسی او را به قتل رسانده است.»

با ثبت این اظهارات پلیس این بار سپهر را تحت تعقیب قرار داد، اما نتوانست ردی از او پیدا کند.

اقرار به قتل شوهر

تحقیقات در این زمینه ادامه داشت تا اینکه زن جوان در روند بازجویی‌ها سرانجام به قتل شوهرش با همدستی سپهر و دو مرد دیگر اعتراف کرد.

او در توضیح به مأموران گفت: «من و پیمان با هم زندگی خوبی داشتیم، اما چند سال قبل به اختلاف خوردیم و بارها با هم درگیر شده بودیم. روزی با او صحبت کردم و گفتم ادامه این زندگی برایم مشکل است به همین خاطر از او خواستم مرا طلاق بدهد، اما قبول نکرد و راضی به جدایی نشد. بعد از آشنایی با سپهر با او درددل کردم به همین خاطر از اختلاف من و شوهرم باخبر شد. این رابطه ادامه داشت تا اینکه وقتی سپهر فهمید شوهرم مرا طلاق نمی‌دهد نقشه قتل شوهرم را پیشنهاد داد. من که از زندگی با شوهرم خسته شده بودم قبول کردم و قرار شد طبق نقشه‌ای که سپهر طراح آن بود شوهرم را به قتل برسانیم.»

زن جوان در خصوص قتل گفت: «طبق نقشه قرار شد کلید خانه را به سپهر بدهم تا او به همراه دو نفر از دوستانش که برای کشتن شوهرم از آنها کمک خواسته بود وارد خانه شوند. آن روز با پسرم به بهانه رفتن به خانه خواهرم از خانه بیرون آمدم تا سپهر همراه دوستانش وارد خانه شوند. بعد از ساعتی بود که او پیامک فرستاد و خبر کشتن شوهرم را داد، سپس از من خواست مبلغ ۲۵‌میلیون تومان به حساب دوستانش واریز کنم.»

دستگیری قاتلان اجاره‌ای

با اقرارهای زن جوان، دو مرد غریبه به نام‌های حنیف و سلمان شناسایی و بازداشت شدند. دو متهم با تأیید اظهارات زن جوان به قتل شوهر وی اعتراف کردند و بعد از بازسازی صحنه جرم حنیف و سلمان به اتهام قتل عمد و زن جوان نیز به اتهام معاونت در قتل راهی زندان شدند.

با گذشت 4 سال از حادثه در حالی که تلاش‌های پلیس برای شناسایی سپهر ناکام مانده بود، پرونده بعد از صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

سه متهم بعد از تعیین شعبه در وقت رسیدگی مقابل هیئت قضایی شعبه دوازدهم دادگاه به ریاست قاضی تولیت قرار گرفتند.

جلسه محاکمه و انکار قتل از سوی متهمان

بعد از اعلام رسمیت جلسه اولیای‌دم درخواست قصاص کردند. در ادامه حنیف در جایگاه قرار گرفت و با انکار قتل گفت: «سپهر را از قبل می‌شناختم و با هم دوست بودیم. روزی که او را دیدم در مورد اختلافش با مقتول صحبت کرد و گفت باید او را از بین ببریم. سپهر در ازای کشتن مقتول پیشنهاد پول داد به همین خاطر قبول کردم و قرار شد همراه دوست دیگرمان نقشه قتل را پیاده کنیم.»

متهم در خصوص قتل گفت: «کلید را همسر مقتول به سپهر داده‌بود. وقتی سر قرار رسیدیم سپهر در خانه را باز کرد و همگی وارد خانه مقتول شدیم. آن مرد که با دیدن ما شوکه شده بود فکر کرد سارق هستیم به همین خاطر حمله کرد و می‌خواست درگیر شود که هر سه نفری هر کدام چند ضربه چاقو به او زدیم. بعد از آن ضربه اصلی را سپهر زد و چاقو را وسط سینه مقتول گذاشت. باور کنید ضربه‌های ما کشنده نبود و ضربه سپهر باعث قتل شد. حالا هم او فراری است و ما را گرفتار کرده است.»

در ادامه سلمان نیز در جایگاه قرار گرفت. او هم قتل را گردن قاتل فراری انداخت و گفت: «روزی که سپهر پیشنهاد قتل را مطرح کرد قبول کردم اما نمی‌دانستم او به همسر مقتول علاقه‌مند شده است و فکر می‌کردم اختلاف مالی هست. قبول دارم چند ضربه به مقتول زده‌ام اما باور کنید ضربه‌های من و حنیف کاری نبود و سپهر ضربه کاری را زد و حالا هم متواری است.»

بعد از دفاعیات دو متهم نوبت به همسر مقتول رسید. او وقتی در جایگاه ایستاد خلاف اظهاراتش گفت: «من قبلاً تحت فشارهای بازجویی به قتل اعتراف کردم و حالا حقیقت را می‌گویم. رابطه با سپهر را قبول دارم، اما باور کنید از نقشه قتل شوهرم اطلاعی نداشتم و نمی‌دانستم او قصد کشتن شوهرم را دارد. من کلید را به سپهر ندادم و نمی‌دانم او کلید خانه‌ام را چطور تهیه کرده بود. او با همدستی دو متهم، شوهرم را به قتل رساند و فرار کرد. از آن روز با هم تماسی نداشتیم و حالا هم نمی‌دانم کجاست.»

در پایان هیئت قضایی جهت صدور رأی وارد شور شد و سپهر را به قصاص، همسر مقتول و دو قاتل اجاره‌ای هم به حبس محکوم شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 692881 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟