2 خواهر با دختران شان به خانه برادر تهرانی دستبرد زدند / ماشین ها را هم سرقت کردند

سارقان خانه خانواده تهرانی فامیل اش از آب درآمدند و باند 6 نفره خانوادگی زندانی شدند.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران  گفت: سارقان منزل مال باخته، 2 خواهر و خواهرزاده های وی بودند.

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه "سعید مجیدی" بیان داشت: پرونده ای با موضوع سرقت منزل از کلانتری 136 فرجام به دادخواهی خانمی به این پایگاه ارجاع شد.

وی عنوان کرد: شاکی اظهار کرد، ساعت 7 صبح از منزل خارج و بعد از اتمام کار در ساعت 4 عصر به منزلم بازگشتم و متوجه می شدم، درب منزل تخریب و سارق یا سارقان تعدادی از اموال با ارزش منزلم از قبیل وجه نقد ، ارز و طلاجات به ارزش 2 میلیارد ریال را سرقت کرده اند.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی عنوان کرد: در بازدید از محل سرقت مشخص شد که درب واحد به صورت غیر حرفه ای تخریب شده و احتمال اینکه سرقت داخلی باشد، می رود .

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه 2 تن از همسایه های مال باخته اعلام نمودند که در روز سرقت 4 خانم و یک نفر آقا به درب منزل شاکی مراجعه و پس از حدود نیم ساعت بعد از منزل وی خارج شده اند، اضافه کرد: در شاخه دیگری از تحقیقات میدانی، تصویری از سارقان به دست آمد که با 2 دستگاه خودروی پراید به محل سرقت حاضر شده اند.

4 نفر خانم و یک نفر آقا از خودروها پیاده و یکی از خانم ها از درب منزل شاکی بالا رفته و پس از باز کردن درب ورودی ؛همگی وارد منزل شاکی شده اند.

وی گفت: با مشاهده تصویر سارقان توسط شاکی وی اعلام کرد، سارقان را میشناسم و 2 تن از آنها خواهرانم و 2 خانم دیگر خواهر زاده هایم ودیگری داماد خواهرم می باشد.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی به دستگیری سارقان در کیانشهر اشاره کرد و افزود: با اعتراف متهمان هر 5 سارق با قرار تامین مناسب آزاد شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 692693 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟