این 2 زن بوی حشیش می دادند / تن پیمایی توسط پلیس زن در یزد فاش کرد

2 زن قاچاقچی در تن پیمایی توسط پلیس زن در یزد راز پلیدشان برملا شد.

 فرمانده انتظامی استان یزد از کشف 86 کیلو تریاک و حشیش در بازرسی از یک ضایعاتی در شهرستان یزد خبر داد و گفت: طی یک عملیات اطلاعاتی مأموران مبارزه با مواد مخدر دو قاچاقچی زن در منطقه حسن آباد یزد را شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش رکنا، سردار عباسعلی بهدانی فرد پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان این‌که ماموران کلانتری 14 ابوذر با اقدام اطلاعاتی از فعالیت یکی از سوداگران مرگ در شهر یزد مطلع شدند، اظهار کرد: ماموران با تلاش شبانه روزی محل فعالیت قاچاقچی را که یک ضایعاتی در شهر یزد بود را شناسایی و پس از هماهنگی و اخذ مجوز قضائی به بازرسی از آن پرداختند.

بازداشت 2 قاچاقچی زن در یزد

وی افزود: در بازرسی انجام شده از یک واحد ضایعاتی در استان یزد ۷۸ کیلوگرم تریاک، هشت کیلو حشیش کشف و قاچاقچی دستگیر و به دادسرا معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان یزد با تشکر از همکاری و مشارکت بسیار خوب مردم یزد در ایجاد امنیت، خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست می‌کنیم هرگونه موارد مشکوک را با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

سرهنگ سعید زینلی، فرمانده انتظامی شهرستان یزد نیز با اشاره به اهمیت دستاوردهای ناجا در این استان، گفت: چندی پیش ماموران پلیس، دو زن قاچاقچی را با بیش از ۱۵ کیلوگرم تریاک دستگیر کردند.

وی افزود: ماموران پایگاه پلیس مبارزه با موادمخدر مستقر در منطقه «حسن آباد» با کار اطلاعاتی از فعالیت خرده فروشان افیونی در یکی از محلات شهر یزد مطلع و پس از رصد اطلاعاتی، این دو قاچاقچی را شناسایی و دستگیر کردند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 691981 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟