نقشه شیطانی مرجان برای همسایه / او دزدکی به این خانه رفت

به گزارش رکنا، یک مرد با مراجعه به کلانتری ۱۱۴ غیاثی از سرقت خانه‌اش خبر داد و گفت: ساعت ۷ صبح پنجم فروردین برای مسافرت از خانه خارج شدیم و ساعت 11 شب چهاردهم فروردین وقتی به خانه برگشتیم، متوجه شدیم سارق یا سارقان از طریق باز‌کردن در پشت بام و تخریب قفل وارد خانه شده و با پیدا کردن کلید گاوصندوق اقدام به سرقت مقادیر زیادی طلا و نقره به ارزش تقریبی ۳ میلیارد ریال کرده‌اند.

مرجان و همسر صیغه ای اش دزدان طلا بودند

سرهنگ کارآگاه «علی کنجوریان» رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی در تشریح خبر گفت: با شروع تحقیقات مشخص شد تنها راه ورود به خانه شاکی از طریق پشت بام همسایه مجاور ایشان است. یافته‌های کارآگاهان حکایت از آن داشت سارقان با اطلاع از موقعیت فیزیکی و مکانی خانه شاکی دست به سرقت زده‌اند.

بنابراین با تحقیقات میدانی نامحسوس ردپای دختر معتاد همسایه خانه مجاور به نام مرجان و همسر صیغه‌ای او به نام اسماعیل در این سرقت به دست آمد. با توجه به تکمیل تحقیقات، مستندات، شواهد و قراین موجود و شناسایی هویت سارقان سوم اردیبهشت اسماعیل در حالی که با موتورسیکلت در منطقه خاوران در حال تردد بود شناسایی، دستگیر و در بازرسی بدنی از وی مقادیری طلا، فاکتور و مدارک هویتی کشف، ضبط و موتورسیکلت به پارکینگ و متهم برای سیر مراحل قانونی و انجام تحقیقات به پایگاه منتقل شد.

پول های دزدی را خرج سفر به کیش و هتل مجلل کردند

وی در بازجویی‌ها به سرقت با همدستی مرجان اعتراف کرد و گفت مقداری از طلاها را فروخته و صرف هزینه‌های مسافرت به کیش و رزرو هتل و اجاره خودروهای لوکس خارجی و خرید البسه کرده و نقره‌جات مسروقه را به شخص دیگری که صاحب مغازه نقره فروشی واقع در میدان خراسان به‌فروش رسانده و مبلغ ۵۰ میلیون ریال از ایشان وجه نقد و نقره دریافت کرده است.

بدین‌ترتیب روز نهم اردیبهشت ماه مرجان نیز در بلوار ابوذر دستگیر شد با شناسایی مخفیگاه مالخران هر دو نفر آنها دستگیر شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 691751 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟