وحشت برای مادر و دختر تهرانی در خانه شان / 2 تعمیرکار پلید بودند

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، مرد تهرانی لحظه ای که متوجه شد 2 سارق در پوشش تعمیرکار یخچال هنگامی که همسرش و دخترش در خانه حضور داشتند با خشونت دست به سرقت زده اند، سراسیمه در شهرک غرب به پلیس برای مطرح کردن شکایت مراجعه کرد.

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

سرقت وحشیانه خانه در شهرک غرب تهران

مرد تهرانی به پلیس گفت :«هنگامی که همسر و دختر خردسالم در خانه بودند 2 سارق تحت عنوان تعمیرکار برای عوض کردن فیلتر یخچال وارد خانه شدند. آن ها با خشونت شدید لوازم با ارزش خانه و مقداری پول سرقت کردند و از محل جرم فراری شدند.»

مالباخته تهرانی ادامه داد :«بعد از این حادثه خشونت آمیز در خانه دخترم به شدت ترسیده و همسرم افسردگی گرفته است.برای کمک پیش  پلیس آمدم تا شکایتی برای شناسایی و دستگیری سارقان تنظیم کنم.»

سرنخ مهم از 2 سارق حرفه ای در تهران

ماموران پلیس پس از متوجه شدن ماجرای سرقت خشونت آمیز دست به کار شدند و با انجام کار های اطلاعاتی متوجه دوربین مداربسته خیابانی که خانه سرقت شده در آن جا قرار داشت شدند و با چک کردن دوربین مداربسته سرنخ های مهمی از سارقان حرفه ای به دست آوردند.

تیم پلیسی با پیدا کردن سرنخ های مهم و با تکنیک های خاص پلیسی موفق به شناسایی 2 سارق و خودرو آن ها شدند.

ماموران پلیس متوجه شدند که آن ها سارقان حرفه ای هستند که با شیوه و شگرد تعویض فیلتر یخچال تحت پوشش تعمیر کار از خانه ها سرقت می کنند.

دستگیری سارقان حرفه ای در عملیات پلیسی

پس از شناسایی سارقان، تیم پلیسی با اخذ مجوز قضایی ماموران پلیس در یک عملیات گسترده موفق به دستگیری 2 سارق شدند.

در تحقیقات اولیه 2 سارق جوان ابتدا خود را بیگناه می دانستند اما رفتارها و پاسخ شان به سوالات ماموران در خصوص فیلم دوربین مداربسته کافی بود تا پلیس به تناقض گویی پی ببرد.

سارقان حرفه ای در بازجویی ها به 5 فقره سرقت به ارزش یک میلیارد ریال اعتراف کردند.

بنابراین گزارش پرونده سارقان پس از اعترافات شان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارجاع شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 691156 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟