فیلم بازسازی صحنه قتل شهرک پردیس کرمانشاه / توصیه قاتل چه بود + عکس
حجم ویدیو: 43.39M | مدت زمان ویدیو: 00:06:42

به گزارش رکنا، متهم ۳۱ ساله‌ای که در اولین تیراندازی خود، شوهر خواهرش را به قتل رساند، امروز سه‌شنبه زوایای تیراندازی مرگبار خود را هنگام بازسازی صحنه قتل تشریح کرد.

آقای «ب» ۱۱ فروردین امسال در نتیجه یک عصبانیت لحظه‌ای، اسلحه کلاشینکف خود را پس از ۱۰ سال از گوشه خانه پدرش در شهرک پردیس شهر کرمانشاه بیرون کشید و با شلیک ۲ گلوله در مقابل همین خانه، به زندگی داماد ۳۰ ساله خانواده پایان داد.

صحنه قتل شهرک پردیس کرمانشاه بازسازی شد

فیلم این رخداد تکان دهنده که توسط یکی از همسایگان ضبط و منتشر شده بود، سبب ایجاد احساس ترس و ناامنی در سطح استان سپس کل کشور شد.

متهم اول خرداد و پس از حدود ۵۰ روز فرار، در ملارد استان البرز به دام پلیس و دستگاه قضایی افتاد و به کرمانشاه منتقل شد.

این جوان مجرد، امروز سه‌شنبه برای بازسازی صحنه قتل به محل وقوع جرم آورده شد تا جزییات حادثه را تشریح کند.

انگیزه قتل چه بود؟

صحنه قتل شهرک پردیس کرمانشاه بازسازی شد

ماموران پلیس آگاهی یک اسلحه کلاشینکف را در اختیار متهم گذاشتند و او هم نحوه خروج از منزل پدرش، تعقیب مقتول در داخل کوچه و شلیک به او را به طول کامل توضیح داد.

متهم به قتل نیز عنوان کرد: خواهر من دوبار از مقتول طلاق‌ گرفته بود اما او همواره با مراجعه به در خانه پدرم به‌ دنبال بازگشت خواهرم به زندگی مشترک بود درحالی‌ که او به این کار رضایت نداشت زیرا مورد آزار روحی و اذیت جسمی زیادی قرار گرفته بود.

متهم گفت: پدر و مادر من پیر و زمین‌گیر بودند اما مقتول آنان را خیلی آزار می داد و حتی چندین بار با پدرم درگیر شده و او را در مقابل منزل خودمان کتک زده بود. البته پدرم به تازگی و بعد از آن حادثه درگذشت.

خیلی پشیمانم

او با بیان این‌که در نتیجه رفتارهای مقتول خیلی عصبانی بودم و روز حادثه از کوره در رفتم، اظهار کرد: من از کار خود خیلی پشیمانم و اگر دوباره به آن شرایط برگردم هرگز دست به قتل نمی‌زنم.

متهم در پاسخ به سوال بازپرس ویژه قتل دادسرای کرمانشاه مبنی بر این‌که چرا با وجود شلیک گلوله‌ اول و زخمی شدن مقتول بازهم به او شلیک کرده است، گفت: در نتیجه‌ رفتار مقتول خیلی عصبانی بودم و آن لحظه مغزم اصلاً کار نمی‌کرد.

او درباره اسلحه کلاشینکف جنگی که با آن دست به قتل زده بود نیز گفت: این اسلحه را حدود ۱۰ سال پیش‌ از پسرخاله خود خریدم و از همان زمان در منزل پدر نگهداری می‌کردم و این هم اولین باری بود که دستم بر روی ماشه این اسلحه رفت و شلیک کردم.

توصیه متهم

متهم در پایان با بیان اینکه مجازات من قصاص است و حکم دادگاه را می‌پذیرم، گفت: از مردم درخواست دارم که هر اختلاف و ادعایی دارند آن را از طریق قانون و دستگاه قضایی پیگیری کنند و هرگز به‌در خانه دیگران و طرف دعوا مراجعه نکنند.

امیرحیدر محمدی، بازپرس ویژه قتل دادسرای کرمانشاه هم با اشاره به پیامدهای منفی کنترل نکردن خشم و عصبانیت و انتقام شخصی، گفت: از همه شهروندان کرمانشاهی می خواهیم اختلافات خانوادگی را با کمک و راهنمایی بزرگان، متنفذان و ریش‌سفیدان حل کنند یا از شوراهای حل اختلاف کمک بگیرند و هرگز سراغ انتقام شخصی نروند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 690938 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟