این مرد با پتک آدم کشت! / در قلب تهران رخ داد + عکس

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از بعد از ظهر هفدهم آذر ماه 99 به دنبال کشته شدن مرد 38ساله ای به نام رحمان در زیرزمین ساختمانی نیمه کاره در حوالی میدان امام حسین آغاز شد.

ماموران کلانتری ۱۰۶ نامجو وقتی به ساختمان نیمه ساز رفتند با جسد خونین مرد جوان روبه رو شدند که شواهد نشان می داد با ضربه های جسم سخت به سرش از پا در آمده است.

جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و پلیس برای رازگشایی جنایت به تکاپو افتاد.

شواهد نشان می داد همزمان با کشته شدن مرد افغان همکار 29 ساله وی به نام سعید به طرز مرموزی ناپدید شده است. فرضیه دست داشتن سعید در این جنایت قوت گرفته بود که وی ردیابی و در حالی که در کانال کولر خانه یکی از بستگانش پنهان شده بود بازداشت شد و به قتل اعتراف کرد.

وی درباره انگیزه جنایت گفت: من و رحمان سالها بود با هم دوست بودیم و به هم کار می کردیم. اما مدتی بود رحمان مدام با من شوخی های ناموسی می کرد.من چندبار به او تذکر داده بودم دست از شوخی بردارد اما گوشش بدهکار نبود.

وی ادامه داد: آخرین بار حرف هایی زد که از شنیدن آن عصبانی شدم. رحمان می گفت مدتی است با خواهرم رابطه دوستانه برقرار کرده است.من همان موقع کنترل اعصابم را از دست دادم و با پتک چند ضربه به سرش زدم. وقتی رحمان خونین روی زمین افتاد ساختمان نیمه ساز را ترک کردم.

این متهم گفت: رحمان مستحق مرگ بود.چون به من و خانواده ام خیانت کرده بود.اگر رحمان بار دیگر زنده شود او را می کشم و از قتل او پشیمان نیستم.

به دنبال بازسازی صحنه جرم برای سعید کیفرخواست صادر و پرونده اش برای رسیدگی به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و وی پای میز محاکمه ایستاد.

در ابتدای جلسه نماینده دادستان کیفرخواست را خواند و گفت: اولیای دم شناسایی نشده اند و از این رو رییس قوه قضاییه درخواست دیه را مطرح کرده است.اما اگر متهم توان پرداخت دیه را ندارد رییس قوه قضاییه برای وی حکم قصاص خواسته است.

سپس سعید روبه روی قضات ایستاد و گفت: من خانواده رحمان را در کابل شناسایی کرده ام و قصد دارم رضایت آنها را جلب کنم. من حاضر هستم دیه را به آنها بپردازم تا قصاص نشوم.

وی درباره انگیزه قتل گفت: رحمان با حرف هایش مرا تحریک کرد و موجب شد کنترل اعصابم را از دست بدهم. من ناخواسته او را کشتم و حالا پشیمان هستم.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 690410 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟