قتل خونین با چماق در بانه + جزییات

درگیری و نزاع بین 2 جوان در بانه رنگ خون گرفت و یکی از آنها کشته شد.

رسول کرمی چگینی فرمانده انتظامی بانه گفت: در پی وقوع یک فقره نزاع در یکی از روستا‌های توابع شهرستان بلافاصله عوامل انتظامی و پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

به گزارش رکنا، رسول کرمی چگینی فرمانده انتظامی بانه اظهار کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد مردی ۳۹ ساله با یک جوان ۲۶ ساله اهل و ساکن همان روستا درگیر و ضارب با یک چماق که در دست داشت به مقتول حمله ور و او را مورد ضرب و جرح قرار داد و از محل متواری شد.

قتل با چماق / قاتل بانه ای دستگیر شد

وی تصریح کرد: مجروح حادثه پس از انتقال به بیمارستان صلاح الدین ایوبی شهرستان بانه با توجه به اینکه پزشک معالج وضعیت عمومی وی را رضایت بخش ندانسته جهت مداوا به سنندج منتقل نمودندکه متاسفانه علارغم تلاش تیم پزشکی به علت شدت جراحات وارده فوت نمود.

چگینی با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی طی هماهنگی‌های قضایی به عمل آمده دستگیری قاتل فراری را در دستور کار خود قرار دادند گفت: با اشراف اطلاعاتی قاتل در مناطق صفر مرزی شهرستان بانه در حال تردد بود که شناسایی کمتر از ۲۴ ساعت در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهم در تحقیقات کارآگاهان پلیس به درگیری و مجروح کردن شخص مورد نظر در پی اختلافات شخصی اعتراف کرد گفت: متهم به قتل پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

چگینی در پایان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با قاطعیت با برهم زنندگان نظم و امنیت برخورد می‌کند و از عموم شهروندان درخواست کرد هرگونه موارد مشکوک را با سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 690116 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟