به گزارش رکنا، ساعت 11 صبح چهارشنبه 29 اردیبهشت، مأموران پلیس در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت از کشف چهار انگشت در قسمت موتور یک خودرو خبر دادند.

با اعلام این خبر تحقیقات به دستور بازپرس حبیب‌الله صادقی آغاز شد. در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد صبح همان روز راننده یک شرکت، خودروی سوزوکی را برای تعمیر به یکی از نمایندگی‌های خودرو در خیابان شریعتی برده بود. اما زمانی که تعمیرکاران در حال بررسی خودرو بودند ناگهان بین دو قطعه در قسمت موتور خودرو چهار انگشت انسان پیدا می‌کنند.

انگشتان برای چه کسی است؟

انگشت‌هایی که باتوجه به حرارت بالای موتور به‌صورت مومیایی درآمده بود و امکان تشخیص اینکه متعلق به زن است یا مرد و اینکه چه زمانی از قطع شدن آن می‌گذرد در معاینات اولیه نبود.

بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی پایتخت دو انگشت را به پزشکی قانونی و دو انگشت را به تشخیص هویت ارسال کرد. در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که خودرو متعلق به یک شرکت مهندسی است که دو راننده به‌صورت شیفتی از آن استفاده می‌کنند. رانندگان در خصوص انگشت‌ها اظهار بی‌اطلاعی کردند و بررسی‌های بیشتر به دستور بازپرس جنایی در این خصوص ادامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 689547 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟