اولین عکس از دو برادر کشته شد در سلسله + فیلم گفتگوی اختصاصی با شاهدان
حجم ویدیو: 20.57M | مدت زمان ویدیو: 00:02:47

دو برادر لرستانی در درگیری همسایه های خود به ضرب گلوله به قتل رسیدند.

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، ظهر روز عید فطر بود که بین دو همسایه اهل روستای عادل آباد سلسله درگیری مسلحانه آغاز شد.که در جریان درگیری دو برادر مورد اصابت گلوله قرار گرفته و جان خود را از دست دادند.

پسرعموی مقتولان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار رکنا، گفت:«درگیری بین دو همسایه عموی من از شب قبل شروع شده بود. روز حادثه یکدفعه پسرعموهایم صدای تیراندازی را شنیده بودند و هراسان به کوچه دویده بودند تا بفهمند ماجرا از چه قرار است. ضارب که در حال تیراندازی بود بدون توجه به اینکه پسرعموهایم طرف دعوای او نبودند به سمتشان تیراندازی کرد. شاید آنها را اشتباه گرفته بود.»

هیپی و کچل و کفا را بشناسید

دو برادر 50 و 42 ساله که در این درگیری جان خود را از دست دادند، علی دارایی و بهروز دارایی نام داشتند:«پسرعمویم به نام سرگرد علی دارایی از پرسنل نیروهای مسلح شهرستان قم بود. او دو فرزند داشت و پسرش سرباز است. بهروز هم 42 ساله و مجرد بود.»

پسرعموی مقتولان در ادامه در مورد علت درگیری مسلحانه دو همسایه گفت:«چند سالی می شود که در شهرستان محل زندگی ما ، اراذل و اوباش که خودشان را گنده لات محل می دانند، به دلایل مختلف درگیری راه می اندازند. آنها بارها با چاقو و اسلحه به اهالی حمله کرده بودند و می خواهند اهالی از آنها حساب ببرند. درگیری هایشان بر سر مسائل پیش پا افتاده است اما آنها می خواهند قدرت نمایی کنند. روی خودشان اسامی مثل هیپی و کچل و کفا می گذارند و مردم آنها را با این اسامی می شناسند. تا به حال در این درگیری ها کسی کشته نشده بود اما متاسفانه پسرعموهای من قربانیان این افراد شدند.»

یکی از مقتولان به نام علی دارایی ساکن قم است و در روز عید فطر برای سر زدن به خانواده اش به شهرستان آمده بود. مادر دو مقتول بعد از اینکه خبر فوت دو پسرش را شنید، سکته کرده و در بیمارستان بستری شده است.

متهمان پرونده دستگیر شدند

فرمانده انتظامی سلسله گفت: سه نفر از عاملان قتل های روز گذشته در شهرستان سلسله دستگیر شدند.

سرهنگ عسکر عیسایی روز جمعه اظهار داشت: پس از تیراندازی های روز گذشته واقع در میدان امام الشتر به وسیله جمعی از اراذل و اوباش که منجر به کشته شدن ۲ برادر بی گناه شد، بلافاصله با اقدامات ویژه پلیسی دستگیری آنان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با هوشیاری و درایت تیم پلیس، صبح امروز سه نفر از عاملان اصلی تیراندازی ها دستگیر و سه قبضه سلاح و یک خودرو از آنان توقیف شد.

سرهنگ عیسایی بیان کرد: عملیات برای دستگیری سایر همدستان این اراذل در دستور کار پلیس است و همگی آنان بزودی دستگیر و در چنگال قانون گرفتار خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه یک نفر دیگر در جریان این تیراندازی ها به صورت سطحی زخمی شده بود، افزود: خوشبختانه اکنون نظم و امنیت در سطح شهرستان حاکم است و تلاش پلیس تا دستگیری آخرین نفر عاملان این قتل ها، تیراندازی و ناامنی ها ادامه خواهد داشت.

در روز عید سعید فطر، جمعی از اراذل و اوباش شهرستان سلسله به دنبال انتقام گیری های شخصی، ۲ برادر بی گناه را مورد هدف گلوله قرار داده و کشتند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 687303 ویرایش خبر
لینک کپی شد
فاطمه شیخ علیزاده
آیا این خبر مفید بود؟