قتل 2 برادر بی گناه در تیراندازی خونین سلسله / عصر امروز رخ داد

درگیری با سلاح گرم میان تعدادی از اراذل و اوباش شهرستان سلسله، منجر به کشته شدن 2 برادر بی‌گناه و از اهالی منطقه شد.

بعد از ظهر امروز، تیراندازی در عادل آباد سلسله در حالی صورت گرفت که جمعی از اراذل و اوباش، با سلاح گرم به سوی یکدیگر آتش گشودند.

این درگیری مسلحانه میان اراذل و اوباش سلسله، ۲ برادر بی‌گناه «علی‌حسن دارایی و علی‌یار دارایی» که از اهالی محله و تنها ناظر درگیری بودند مورد اصابت گلوله قرار گرفته و مجروح می‌شوند.

شاهدان عینی  گفتند که یکی از مجروحین که سرگرد بازنشسته نیروهای مسلح بود، به دلیل شدت جراحات وارده، در دم جان سپرده است.

این در حالی است که به گفته شاهدان عینی، علی‌یار دارایی نیز پس از انتقال به بیمارستان سلسله جان خود را از دست داده است.

گفتنی است مرحوم سرگرد علی‌حسن دارایی ساکن شهر مقدس قم بوده و به مناسبت عید سعید فطر و جهت به جای آوردن صله رحم، به زادگاهش سلسله عزیمت کرده که در این نزاع مسلحانه، به همراه برادرش جان به جان آفرین تسلیم کرده است.

اوضاع مجروح سوم حادثه تیراندازی

دقایقی پس از آنکه تیراندازی در عادل آباد سلسله موجب کشته و مجروح شدن 3 شهروند بی‌گناه شد، عوامل انتظامی و کارآگاهان آگاهی سلسله با ورود به پرونده، عوامل و مظنونین حادثه را تحت تعقیب قرار دادند.

منابع محلی گفتند: حال مجروح سوم حادثه تیراندازی در عادل آباد سلسله مساعد نیست.

بر اساس این گزارش، بعد از ظهر امروز پنجشنبه و هم‌زمان با عید سعید فطر، تیراندازی در عادل آباد سلسله حادثه آفرید.

این حادثه که در جریان تیراندازی میان اراذل و اوباش روی داد، متاسفانه ۳ تن از اهالی بی‌گناه خیابان عادل آباد که در قائله نقشی نداشتند، توسط اراذل و اوباش مسلح به رگبار بسته شدند.

به یکی از جانباختگان سرگرد بازنشسته نیروهای مسلح و برادرش بوده و دیگر مجروح حادثه نیز، از اهالی عادل آباد بوده که به بیمارستان منتقل شده است و حال مجروح سوم حادثه تیراندازی در عادل آباد سلسله مساعد نیست.

گفتنی است، عوامل انتظامی سلسله بلافاصله پس از کسب گزارش مردمی، در صحنه جرم حاضر شدند و کارآگاهان پلیس در حال بررسی شواهد موجود در صحنه جرم هستند.

تلاش پلیس برای یافتن عاملین تیراندازی در عادل آباد سلسله که منجر به کشته شدن 2 برادر و یکی از اهالی محله شدند، ادامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع : صدر اخبار

کدخبر: 687181 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟