این مرد را دیده اید ؟ + عکس

به گزارش رکنا، مرد 50 ساله اهل شهر تشان بهبهان دو روز است که از خانه خارج و با وجود پیگیری‎های مردم و بستگانش هنوز پیدا نشد.

منابع محلی در شهر تشان بهبهان از تلاش دو روزه نیروهای مردمی برای جستجوی مرد 50 ساله مفقود شده در حوالی شهرستان بهبهان خبر دادند و گفتند: جستجو و نجات توسط خانواده و بستگان بدون حضور نیروهای امدادی شهرستان بهبهان ادامه دارد.

یکی از شهروندان شهر مشهد تشان در تشریح جزییات این خبر بیان کرد:سید شنبه تارتار ساکن مشهد تشان از صبح دیروز به قصد مراجعه به پزشک از خانه خارج و تا کنون مراجعت نکرده است.

وی با بیان اینکه مدارکی از وی در حاشیه رودخانه مارون در بهبهان پیدا شده افزود:متاسفانه علیرغم مراجعت بستگان وی به پلیس و آتشنشانی بهبهان اما هیچگونه اقدامی از طرف دستگاههای متولی برای امداد رسانی و جستجوی این فرد صورت نگرفته است.

خانواده این مرد 50 ساله ضمن دعوت از هلال احمر ؛پلیس و سایر دستگاههای متولی از عموم مردم نیز درخواست نمودند تا آنها برای یافتن پدرشان یاری نمایند.

گفتنی است تلاش برای یافتن این فرد مفقودی در دامنه رودخانه مارون همچنان ادامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 687174 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟