بازداشت پسر خراسانی که به مادر خود هم رحم نکرد

برداشت 400 میلیون ریال از حساب مادر برای رسیدن به مراحل بالاتر بازی پسر خراسانی را به دردسر انداخت.

رئیس پلیس فتا خراسان جنوبی از شناسایی فردی خبر داد که اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی مادر خود برای خرید بازی آنلاین کرده بود.

به گزارش رکنا،  سرهنگ علی محمدپور، رئیس پلیس فتا خراسان جنوبی در تشریح این خبر اظهار داشت: با مراجعه فردی به پلیس فتا و ارائه مرجوعه قضایی مبنی بر برداشت غیرمجاز مبلغ 400 میلیون ریال چندین مرحله از حساب بانکی وی، رسیدگی به این موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از پیگیری کارشناسان پلیس فتا مشخص شد تمامی مبالغ صرف خرید اکانت‌های بازی‌ آنلاین شده است که با بررسی دقیق‌تر و اطلاعات بدست آمده، عامل برداشت غیر مجاز وجه شناسایی شد.

این مقام انتظامی گفت: با اقدامات تخصصی صورت گرفته معلوم گردید عملیات برداشت مبالغ توسط پسر شاکی انجام شده است و سپس پیامک‌های تراکنش بانکی توسط فرزند او پاک شده است، بر همین اساس شاکی از شکایت خود صرف نظرکرد و پرونده برای پایان مراحل قضایی به دادسرا ارجاع داده شد.

سرهنگ محمدپور خاطر نشان کرد: علاقه نوجوانان و جوانان به بازی‌های آنلاین مسبب هیجانات کاذب و تلاش برای رسیدن به مراحل بالاتر می‌شود، از این‌ رو والدین می‌بایست در بحث استفاده از اینترنت و بازی‌های آنلاین فرزندان را همراهی کنند تا این مشکلات در آینده مسبب بر هم زدن کانون گرم خانواده نشود، همچنین شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای ‌مجازی یا پیام‌رسان‌های‌‌ موبایلی موضوع را از طریق نشانی پلیس‌ فتا به آدرسwww.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 686874 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟