این خانم پرستار را می شناسید؟ / چرا در تهران بازداشت شد + جزئیات

پرستار خانگی پس از اعتمادسازی دست به سرقت های زیادی زد .

به گزارش گروه حوادث رکنا، چندی قبل زوج پیری در تماس با ماموران پلیس تهران از سرقت طلاها، پول و وسایل با ارزش خانه اش از سوی پرستار خانگی خبر داد.

بدین ترتیب تیمی از ماموران برای بررسی های پلیسی وارد عمل شدند و در گام نخست تحقیقات مشخص شد چندی قبل پرستار جوانی که یک زن 38 ساله است برای کارهای خانه و پرستاری از پیرزن و پیرمرد تنها به خانه شان مراجعه کرده و پس از اعتمادسازی به شیوه بیهوشی دست به سرقت زده است.

سرقت به شیوه بیهوشی

ماموران در ادامه پی بردند خانم پرستار جوان با دادن آبمیوه مسموم به زوج پیر و پس از بیهوشی آنها به راحتی دست به سرقت میلیونی از داخل خانه زده است.

ماموران در این مرحله با بررسی دوربین های مداربسته و تحقیقات میدانی موفق به شناسایی زن جوان شدند و در ادامه ماموران موفق به شناسایی مخفیگاه زن 38 ساله شدند.

بازداشت خانم پرستار خلافکار

تیم پلیسی پس از شناسایی مخفیگاه متهم، با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه خانم پرستار جوان را در مخفیگاهش در خیابان وحدت اسلامی دستگیر کردند.

مهلا 38 ساله در اعترافاتش گفت: بخاطر نیاز مالی دست به سرقت زدم و در این مدت سرقت های زیادی انجام دادم و تعداد آنها را به یاد ندارم.

بنا بر این گزارش، مهلا در همان تحقیقات ابتدایی از سوی 5 خانواده هدف شناسایی قرار گرفت و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 686548 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟