به گزارش رکنا،این ها بخشی از اظهارات زن 26 ساله بارداری است که حلقه های نقره ای قانون بر دستانش خودنمایی می کرد. او در حالی که مدعی بود از وجود 7کیلوگرم مواد مخدر در اتاق خواب منزلش خبری نداشته است، پس از آن که به سوالات تخصصی افسران زبده دایره مبارزه با مواد مخدر کلانتری سیدی مشهد پاسخ داد، درباره سرگذشت سیاه خود نیز به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری گفت: 15ساله بودم که مادرم بر اثر بیماری قلبی از دنیا رفت و پدرم بعد از مرگ او فقط هشت ماه دوام آورد و به طور ناگهانی سکته کرد چرا که علاقه عجیبی به مادرم داشت و در غم از دست دادن او فقط اشک می ریخت.

خلاصه آن زمان خواهران و برادرانم تنها منزل نقلی را که از پدرم به ارث رسیده بود خیلی زود فروختند و پول آن را بین خودشان تقسیم کردند. در این میان اگرچه سهم بسیار ناچیزی هم به من دادند ولی من که مجرد بودم سرپناهم را از دست دادم و به ناچار در خانه برادران و خواهرانم سرگردان شدم، چرا که با آن پول حتی امکان رهن یک منزل را هم نداشتم .

این شرایط زندگی چنان برایم تلخ و زجرآور بود که فقط دعا می کردم جوانی به خواستگاری ام بیاید و مرا از این وضعیت برهاند. وقتی می دیدم خواهرانم مورد سرزنش شوهران شان قرار می گیرند یا برادرانم باید غرولندهای همسران شان را تحمل کنند، عذاب وجدان می گرفتم و در خلوت خودم اشک می ریختم، آن ها مرا سربار زندگی خودشان می دانستند و من آرامش خانوادگی شان را به هم ریخته بودم.

با این حال ،چاره ای ندیدم جز آن که زندگی مستقلی را آغاز کنم. با همه ترس و وحشتی که داشتم، بالاخره اتاقی را در منزل یک زوج پیر مهربان رهن کردم و به زندگی در تنهایی ادامه دادم. با همه احساس امنیتی که در خانه آن زوج دلسوز داشتم، شغلی هم با درآمد ناچیز برای خودم دست و پا کردم و با حقوقی که به خاطر پدرم از یکی از ادارات دولتی می گرفتم، روزگار می گذراندم. در این میان دوستی پیدا کردم و با او به معاشرت پرداختم.

«محبوبه» هم دوست دیگری داشت که گاهی به منزل آن ها رفت و آمد می کرد. حدود سه سال از این معاشرت های دوستانه می گذشت که روزی دوست محبوبه مرا برای برادرش خواستگاری کرد. تازه فهمیدم جوانی به نام «براتعلی» که بعضی اوقات به همراه پسربچه ای دوساله به منزل محبوبه می آمد، برادر «باران» دوست محبوبه است.

در این میان محبوبه کنارم نشست و قصه ازدواج ناموفق براتعلی را برایم بازگو کرد و مدعی شد باران و براتعلی عاشق اخلاق و وقار تو شده اند. البته من هم از لحظه ای که براتعلی را دیدم احساس می کردم او جوانی خوش برخورد و مهربان است.

خلاصه با آن که باید سرپرستی کودک دوساله ای را هم قبول می کردم، دل باخته براتعلی شدم و تصمیم گرفتم ماجرا را برای خانواده ام بازگو کنم. ولی دیگر خانواده ای نداشتم و خواهران و برادرانم حتی به تلفن هایم پاسخ نمی دادند. در این شرایط و برای آن که حقوق پدرم قطع نشود و من همچنان از مزایای آن بهره مند باشم، فقط به همراه محبوبه و خانواده اش به محضر رفتیم و من به صورت صیغه دایمی (99ساله) به عقد براتعلی درآمدم.

او بلافاصله منزلی اجاره کرد و ما زندگی عاشقانه ای را آغاز کردیم. چندماه بعد متوجه شدم همسرم به مواد مخدر آلوده است ولی من که به او علاقه مند بودم، نه تنها او را منع نکردم بلکه با تشویق و ترغیب همسرم، خودم نیز پای بساط مواد مخدر نشستم تا به قول معروف غم و غصه هایم را فراموش کنم. چند سال بعد در حالی که خودم نیز به شدت معتاد به مصرف مواد مخدر شده بودم و جنین دو ماهه ای را باردار بودم، متوجه شدم که همسرم رفتارهای مشکوکی دارد و پیامک های زیادی رد و بدل می کند.

ابتدا فکر کردم با زنی رابطه نامشروع دارد ولی با بررسی آن پیامک ها دریافتم که همسرم در زمینه خرید و فروش مواد مخدر فعالیت می کند. وقتی اعتراض کردم آن قدر کتکم زد که جنینم سقط شد. زمانی که نتوانستم او را از این کار کثیف بازدارم، گزارش خلافکاری هایش را به پلیس دادم ولی آن روز ماموران انتظامی چیزی در منزل ما پیدا نکردند. چند ماه گذشت تا این که امروز ناگهان ماموران کلانتری وارد خانه شدند و با کشف 7 کیلوگرم مواد مخدر در اتاق خواب، مرا هم به همراه همسرم دستگیر کردند و ...

شایان ذکر است، با دستورات ویژه سرگرد احسان رسایی (رئیس کلانتری سیدی) تحقیقات در این باره ادامه دارد. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

ماجرای واقعی با همکاری پلیس پیشگیری خراسان رضوی

کدخبر: 686416 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟