انتقال جنازه زن سوئیسی به کشورش /  به وصیتنامه عمل شد
حجم ویدیو: 12.63M | مدت زمان ویدیو: 00:01:43

به وصیتنامه سیلوی برونر عمل شد و پیکر وی برای خاکسپاری به سودیس فرستاده شد.

جنازه  دبیر اول سفارت کشور سوئیس در تهران با هماهنگی قضایی، تحویل سفارت این کشور شد تا به زادگاهش منتقل شود.

به گزارش رکنا، سیلوی، زن 51 ساله و دبیر اول سفارت کشور سوئیس در تهران بود. سال‌ها بود از شوهرش جدا شده، پسر کوچکش فوت کرده و پسر دیگرش در سوئیس زندگی می‌کرد. او در طبقه هفدهم برجی 20 طبقه در کامرانیه شمالی تهران زندگی می‌کرد.

صبح چهاردهم اردیبهشت امسال جسد او در حالی که لباس خانه به تن داشت، در باغچه حیاط برج پیدا شد. بررسی‌های اولیه در این محل نشان می‌داد که مرگ او شب قبل رخ داده است. احتمال می‌رفت او خودکشی کرده باشد. این احتمال زمانی قوت گرفت که بازپرس جنایی دستنوشته این زن را در اتاق کارش کشف کرد که در آن نوشته شده بود بعد از مرگم، جسدم را سوزانده و کنار مزار پسرم دفن کنید، دارایی‌ام نیز به پسر دیگرم‌برسد.

محمد وهابی، بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی تهران درباره آخرین وضعیت این پرونده  گفت: ماموران مدارک و دستنوشته‌های دیگری از خانه زن فوت‌ شده یافتند که آن را در اختیار کارشناسان خط‌شناسی پلیس آگاهی قرار دادند.

تایید خودکشی دبیر اول سفارت سوئیس در تهران / متن دقیق وصیتنامه

کارشناسان در بررسی و تطبیق آنها با دستنوشته کشف‌شده از زن فوت‌شده، پی بردند دستخط‌ها یکی بوده است. این در حالی بود که زن فوت‌شده در بخشی دیگر از دستنوشته به‌جا مانده از خود، نوشته بود که بخشی اموال و دارایی‌اش به دخترخوانده‌اش برسد. بعد از بررسی‌های لازم در پزشکی قانونی، هماهنگی‌های قضایی انجام گرفت و پیکر این زن تحویل سفارت سوئیس در تهران شد تا جسد، تحویل خانواده‌اش شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

عکس‌های محل سقوط دبیر اول سوئیس است

عکس های صحنه مرگ دبیر اول سوئیس در کامرانیه

کدخبر: 685762 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟