توهین دندانپزشک به دختر 7 ساله / عذرخواهی کرد + عکس و فیلم
حجم ویدیو: 3.27M | مدت زمان ویدیو: 00:00:26

دندانپزشکی که با رفتار زشت و فحاشی باعث ترس و وحشت دختر 7 ساله شده بود مجبور به عذرخواهی و دلجویی از این بیمار و خانواده‌اش شد.

به گزارش رکنا، در یکی از گزارشات ثبت شده ‌در «سامانه سوت زنی» توسط مخاطبان به موضوع هتاکی و رفتار زشت و زننده یک دکتر دندانپزشک با دختری 7 ساله پرداخته شده که جزئیات آن به شرح زیر است:

«دختر ۷ ساله خود را به یکی از کلینیک‌های دندانپزشکی نزدیک محل زندگی‌مان برده تا دندان‌هایش را درمان کند . بعد از طی مراحل پذیرش و نوبت دهی نوبت به معالجه دندان دخترم رسید که البته من را راه ندادند. بعد از مراجعه به مطب پزشک معالج تا اتمام درمان دندان وی در حدود 45 دقیقه زمان صرف گردید. بعد از درمان ایشان‌ و مراجعه از اتاق دندانپزشک با چهره ناراحت و چشمان اشک‌آلود او مواجه شدم اما گمان کردم بر اثر درد دندان و ترمیم آن باشد. بی‌قراری و رنگ پریدگی او باعث شد از او بپرسم چه اتفاقی افتاده است که با حالتی ترسیده و بغض از من درخواست کرد زودتر از آن محل به خانه مراجعه نماییم و شروع کرد به گریه و زاری .

دختر بنده تا مراجعه به منزل فقط گریه کرد تا با کمک مادرش آرام شد. این رفتار و حالت دخترم باعث شد تا پیگیر شوم چه اتفاقی افتاده است که با بغض فراوان و گریه گفت آقای دکتر خیلی با عصبانیت و بد دهنی با من حرف می‌زد و رفتارش با من خیلی بد بود از او ترسیدم از الفاظ زشت مثل(بمیر .. کوفت ..خفه شو..) استفاده می‌کرد.

توهین به دختر 7 ساله در دندانپزشکی

بنده خواستم برخورد شدیدی با این فرد نمایم ولی دیدم باید برخوردی اصولی با این فرد انجام گیرد که این رفتارها تکرار نگردد اگر یک دکتر تحصیلکرده این مملکت اینگونه باشد از دیگران چه انتظاری باید داشت . ازاین رو موضوع را در سامانه سوت‌زنی خبرگزاری گزارش نمودم و از شما درخواست دارم تا جلوی این کودک آزاری ها گرفته شود. »

این گزارش حاکی است پس از دریافت این گزارش و بررسی اولیه، تماس با گزارشکر برای کسب اطلاعات تکمیلی گرفته شد. در وهله بعد با مدیریت کلینیک مذکور تماس به عمل آمده و موضوع گزارش واصله در میان گذاشته شد و خواستار توضیح مسئولان کلینیک در خصوص شیوه برخورد پزشکان مجموعه با بیماران شدیم که ضمن اظهار بی‌اطلاعی از موضوع، قول پیگیری سریع آن را دادند.

تنها دو ساعت بعد از تماس ما با کلینیک مذکور، گزارشکر در تماس با خبرگزاری اطلاع داد مسئولان کلینیک با وی تماس گرفته و ضمن عذرخواهی فراوان از این اتفاق نادر برنامه‌ای را برای دلجویی از دخترش ترتیب داده‌اند.

صبح روز چهارشنبه 16 اردیبهشت گزارشگر در تماس مجدد خبر داد: برنامه دلجویی کلینیک شب گذشته انجام شد و علاوه بر عذرخواهی پزشک خاطی از دخترم، هدیه‌ای نیز از سوی کلینیک به وی اهدا گردید که عکس و فیلم ان را برایتان ارسال می‌کنم.

وی ادامه داد: از آنجا که پزشک خاطی متوجه خطای خود شده بود و با برخورد خوب مدیران کلینیک مواجه شدیم ما نیز دیگر شکایتی در این باره نداریم

این شهروند در پایان از ایجاد این سامانه مردمی و عملکرد خوب و سریع خبرگزاری در رسیدگی به شکایات مردمی قدردانی کرد..آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 685744 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟