دزدان سیاه پوش شب های کرج بازداشت شدند / آنها صورتشان را هم می پوشاندند + جزئیات

اعضای باند 3 نفره که شب ها با پوشاندن صورتشان دست به سرقت می زدند دستگیر شدند.

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد نادربیگی رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اعلام این خبر بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت لوازم خودرو در مناطق شمالی شهر کرج از جمله عظیمیه، جهانشهر و اسلام آباد، بررسی موضوع در دستورکار پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرقت خودرو در شب

وی افزود: بررسی های اولیه حاکی از آن بود که سارقان در یک گروه ۳ نفره در نیمه های شب با پوشاندن سر و صورت خود خودروهای فاقد لوازم ایمنی را شناسایی کرده و اقدام به سرقت لوازمی از قبیل ضبط و باند و ابزار آلات آن ها می کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز اظهار داشت: بلافاصله اطلاعات به دست آمده از تحقیقات میدانی کارآگاهان در اختیار کلیه کلانتری های حوزه های سرقت قرار گرفت که یک روز پس از اعلام موضوع، گشت کلانتری ۱۱ مرکزی یکی از سارقان را در حین سرقت دستگیر کردند که متهم برای تحقیقات تکمیلی به پایگاه یکم منتقل شد.

بازداشت سارقان شب رو در کرج

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم دستگیر شده از سارقان حرفه ای و سابقه دار سطح استان است، ادامه داد: نامبرده در ابتدا منکر انجام هرگونه سرقت بود، اما با مشاهده مستندات غیرقابل انکار پلیس به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۲۰فقره سرقت لوازم خودرو با همدستی ۲ نفر دیگر اقرار کرد.

سرهنگ نادربیگی با اشاره به شناسایی و دستگیری ۲ همدست متهم در عملیات های جداگانه، یادآور شد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی لوازم خودرو سرقتی کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: پس از تکمیل پرونده متهمان برای انجام تحقیقات تکمیلی به مراجع قضائی معرفی شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 685579 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟