عکس های خصوصی زن قمی بی آبرویش کرد / پیشنهاد بی شرمانه یک شیطان

مرد پلید که به یک زن پیشنهاد بی شرمانه در فضای مجازی داده بود به دام افتاد.

رئیس پلیس فتا استان قم از شناسایی و دستگیری عامل تهدید به انتشار تصاویر خصوصی شاکیه خبر داد و گفت: افرادی که با روش های مختلف در فضای مجازی موجبات مزاحمت دیگران را فراهم می کنند این اقدام آنان جرم تلقی می شود و با عاملین برخورد جدی و قاطعانه انجام خواهد شد.

 اخاذ تلگرامی به پایان کار خود رسید/ دستگیری در قم

به گزارش رکنا، پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سرهنگ موالی، رئیس پلیس فتا استان قم در تشریح این خبر گفت: پیرو شکایت یکی از شهروندان با موضوع تهدید و اخاذی از طریق انتشار تصاویر خصوصی وی در فضای مجازی ، رسیدگی موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: با همکاری شاکیه و اقدامات فنی و شگردهای خاص پلیسی محل اختفای متهم مورد شناسایی قرار گرفت و پس از تایید هویت وی و با هماهنگی قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد و لوازم الکترونیکی وی نیز جهت تکمیل پرونده و مستند سازی توقیف و تحویل کارشناسان پلیس فتا گردید.

زن قمی از دست مرد شیطان صفت به پلیس پناه برد

این مسئول انتظامی گفت:در بازجویی های اولیه متهم، اتهام وارده را منکر شد و ادعای شاکیه را کاملا رد نمود ولی پس از ارائه مدارک و مستندات موجود در پرونده لب به اعتراف گشود و اظهار داشت که از طریق تلگرام با شاکیه آشنا شده و با جلب اعتماد وی و سپس دریافت تصاویر شخصی این زن، قصد اخاذی و برقراری ارتباطات نامتعارف با این زن را داشته است که با شکایت به موقع شاکیه و پیگیری پلیس فتا این مجرم سایبری دستگیر شد.

سرهنگ موالی ضمن تاکید بر لزوم حفظ اسرار و اطلاعات شخصی و خانودگی در فضای مجازی گفت: کاربران به افراد غریبه براحتی اعتماد نکنند و از ارسال موارد شخصی و خانوادگی به افراد ناشناس اجتناب کنند زیرا هویت کاربران در فضای مجازی نامشخص است و این فضا محل مناسبی برای آشنایی و رابطه دوستی نیست.

رئیس پلیس فتا استان قم گفت: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرسwww.cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت‌های سایبری با ما در میان بگذارند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 684531 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟