مرد غریبه در خانه زن تنهای تهرانی سرنخ به کجا گذاشت

قبض پارکینگ راز 35 سرقت را فاش کرد سارق وقتی وارد خانه زن تنهای تهرانی شد سرنخی از خود به جا گذاشت که او را لو داد.

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

کشف اولین سرنخ در سرقت حرفه ای

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، اردیبهشت ماه امسال زن جوان با مراجعه به خانه متوجه شد طلا های گران قیمتش به سرقت رفته است.این در حالی بود که سارق حرفه ای با جا گذاشتن قبض پارکینگ در صحنه جرم خودش را لو داد.

زن جوان که تمام طلا هایش را در سرقت از دست داده بود هراسان برای تنظیم شکایت به پلیس تهران مراجعه کرد. ماموران پلیس پس از بازدید از خانه مالباخته تنها سرنخ موجود در پرونده را که یک قبض برای پارک خودرو بود کشف کردند.

بازداشت سارق حرفه ای در غرب تهران

ماموران در گام اول متوجه شدند قبض خودرو برای یک پارکینگ طبقاتی در غرب تهران است و با انجام کارهای اطلاعاتی رد دقیق مکان ماشین سارق حرفه ای را زدند.

ماموران انتظامی با توجه به سرنخ هایی که به دست آورده بودند، با کنترل مسیر تردد پارکینگ طبقاتی سارق طلا های خانه  یوسف آباد را شناسایی و دستگیر کردند.

تاکنون 35 شاکی در پرونده سارق حرفه ای

در بازجویی های اولیه ای که پلیس از سارق حرفه ای داشت متهم به سرقت های متعدد منازل در شمال شهر تهران اعتراف کرد. شیوه و شگرد مرد سارق به این شکل بود که با وسایل فلزی در ورودی خانه های شمال شهر تهران را باز کرده و لوازم های با ارزش خانه را به سرقت برده است. این پرونده تاکنون بیش از 35 شاکی داشته است.

بنابر این گزارش پس از تحقیقات اولیه و اعترافات متهم، پرونده به پلیس آگاهی جهت تحقیقات تخصصی ارجاع شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 683248 ویرایش خبر
لینک کپی شد
محمد نازی
آیا این خبر مفید بود؟