دستگیری عاملان 26 فقره سرقت و 13 موتورسیکلت مزاحم در شهرکرد

به گزارش رکنا ، محمدسعید یاری در شهرکرد گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، خودرو، اماکن خصوصی، اماکن دولتی، اماکن متبرکه، وسایل داخل خودرو و احشام، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: ماموران پلیس آگاهی استان، شهرکرد، بروجن، لردگان، فارسان، کوهرنگ، بن و خانمیرزا با انجام اقدامات گسترده پلیسی و بررسی آثار و علائم به‌جامانده در صحنه‌های سرقت موفق شدند 9 سارق را دستگیر کنند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس تحقیقات علمی و فنی پلیس، سارقان به 26 فقره سرقت اعتراف کردند و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

توقیف 2 خودرو و 13 موتورسیکلت مزاحم در شهرکرد

کورش بهرامی نیز گفت: در راستای پیگیری مطالبات مردمی و برخورد با وسایل نقلیه متخلف، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در اطراف بوستان‌های شهرکرد اجرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد افزود: ماموران کلانتری13 امام خمینی(ره) در اجرای این طرح، 2 دستگاه خودرو و 13دستگاه موتورسیکلت مزاحم، متخلف یا فاقد پلاک و مدارک را توقیف و روانه پارکینگ کردند.

وی با اشاره به ابراز رضایت‌مندی شهروندان از این اقدام خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس بوده و نیروی انتظامی شهرستان شهرکرد با مخلان امنیت برخورد قاطع و قانونی خواهد داشت.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 682812 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟