بازداشت باند صیغه یابی در مازندران

2500 زن و مرد در مازندران در جستجوی مردانی بودند که زندگی شان را نابود کرده بود.

 فرمانده انتظامی مازندران از انهدام باند کلاهبرداری اینترنتی به ارزش پنج میلیارد ریال و هک حساب بانکی بیش از دو هزار و ۵۰۰ شهروند در آمل خبر داد.

سایت صیغه یابی در مازندران

به گزارش رکنا، سردار مرتضی میرزایی اظهار داشت: در پی دریافت چند فقره پرونده قضائی مبنی بر کلاهبرداری اینترنتی از شهروندان به ارزش ۱۰۴ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال از طریق راه اندازی سایت‌های صیغه یابی و ساخت درگاه جعلی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی از انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات فنی از سوی کارآگاهان پلیس فتا خبر داد و تصریح کرد: با انجام اقدامات تخصصی مخفیگاه سه متهم به کلاهبرداری اینترنتی در شهرستان آمل شناسایی شد و با هماهنگی قضائی این افراد در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شدند.

کلاهبرداری اینترنتی مازندران به دام افتاد

فرمانده انتظامی استان مازندران، خاطر نشان کرد: متهمان پس از دستگیری به کلاهبرداری اینترنتی و هک حساب بانکی ۲ هزار و ۵۴۰ کاربر اینترنتی به ارزش ۵ میلیارد ریال در سراسر کشور با راه اندازی کانال صیغه یابی و درگاه جعلی در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی اقرار کردند.

سردار میرزایی با اشاره به کشف ۱۲ قطعه سیم کارت تلفن همراه، ۱۳ قطعه عابر بانک، ۳ گوشی تلفن همراه اندروید و یک لپ تاپ در بازرسی از مخفیگاه متهمان اظهار کرد: در بررسی‌های فنی از لوازم و تجهیزات مکشوفه متهمان، اطلاعات حساب بانکی ۲۵۵ شهروند کشف شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران در پایان از معرفی متهمان به مرجع قضائی خبر داد و افزود: اینگونه کانال‌ها و سایت‌ها از سوی افراد فرصت طلب و مجرمان سایبری برای کلاهبرداری و تخلیه حساب شهروندان راه اندازی می‌شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 682702 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟