اسماعیل و ابراهیم در خانه شان دستگیر شدند / آنها موبایل قاپ حرفه ای تهران بودند

سارقان موبایل قاپ که در تهران دست به سرقت از طعمه هایشان می زدند دستگیر شدند.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه بهزاد اختیاری رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران گفت: با توجه به افزایش سرقت گوشی تلفن همراه به شیوه قاپیدن در سطح حوزه سرکلانتری دوم فاتب و ارسال پرونده ها برای کشف و پی جویی به پایگاه دوم پلیس آگاهی، کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت های خاص جهت شناسایی و دستگیری سارقان وارد عمل شدند.

بازداشت 2 موبایل قاپ حرفه ای

وی عنوان کرد: پرونده های وقوع با شیوه و شگرد مشابه تجمیع و تصاویر زمان سرقت ها توسط کارآگاهان بررسی می شود که در نهایت با پیگیری های انجام شده و تعاملات بعمل آمده، متهمان بنام های اسماعیل و ابراهیم که از سارقان حرفه ای در امر سرقت بوده شناسایی می شوند.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی ابراز داشت: با شناسایی هویت سارقان کارآگاهان با هماهنگی مقام قضایی و دریک عملیات ضربتی هر دو متهم را دستگیر کرده که در بازجویی انجام شده به 15 فقره سرقت به شیوه قاپیدن با موتورسیکلت از رهگذران و سرنشینان خودرو اعتراف کردند.

سرقت ماهرانه گوشی موبایل

این مقام انتظامی تصریح کرد: شیوه و شگرد این باند سرقت بدین گونه بود که با شناسایی سوژه ها (رهگذران و سرنشینان خودرو) از غفلت مالباختگان و عدم توجه به محیط پیرامون سوء استفاده و در موقعیت مناسب اقدام به سرقت می کردند.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی گفت: متهمان با صدور قرار تامین کیفری از سوی بازپرس شعبه نهم دادسرای ناحیه 2 تهران جهت انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی مالباختگان در اختیار پایگاه قرار گرفتند که با پیگیری های انجام شده تاکنون تعداد 12 نفر از مالباختگان شناسایی گردیده؛ لیکن اقدامات تکمیلی در این رابطه با قوت ادامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 682499 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟