حسود ترین قاتل ایران  در برابر 3 بار قصاص! / قتل عام در برج سپید تهران + عکس ها

شمارش معکوس برای محاکمه عامل قتل عام باغ فیض تهران آغاز شد.

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا،اواخر خرداد سال 99 رسیدگی به پرونده قتل عام هولناک یک خانواده تهرانی،با کشف جسد زن و مرد جوان و دختر خردسال آنها در خانه شان واقع در برج مسکونی سپید باغ فیض آغاز شد.

اجساد غرق به خون که به طرز فجیعی با ضربات متعدد چاقو از پا در آمده بودند،به پزشکی قانونی منتقل شده و تحقیقات برای یافتن ردی از متهم آغاز شد.

عامل قتل عام خانوادگی پسرخاله مقتول بود

در بررسی های اولیه مشخص شد درست بعد از وقوع جنایت پسرخاله مرد خانواده از خانه او خارج شده بوده است.

یکی از همسایه ها اظهارداشته بود که پسرخاله را موقع وارد کردن ضربه به مرد خانواده به نام کوروش دیده بود.چند دقیقه بعد سرایدار هم پسرخاله را موقع فرار از آپارتمان،آن هم با دستان خونی دیده بود.

به این ترتیب پسرخاله کوروش به عنوان تنها مظنون پرونده تحت تعقیب قرار گرفت و چند ساعت بعد از وقوع جنایت دستگیر شد.

متهم بعد از دستگیری لب به اعتراف گشود و پرده از راز جنایت هولناک خود برداشت.

باغ فیض قاتل

به پسرخاله ام حسادت می کردم،او و خانواده اش را کشتم

در روند رسیدگی به پرونده مشخص شد کوروش فارغ التحصیل دانشگاه شریف بوده است و با همسرش هم دانشگاهی بوده است.آنها بعد از ازدواج صاحب دختری به نام تمنا شده بودند.کوروش وضع مالی خوبی داشت و انگیزه قاتل از قتل حسادت به اوضاع مالی و زندگی کوروش بود.

متهم به قتل در اولین اعترافات خود گفت:«پسرخاله من برج ساز بود و مدتی قبل یک تلویزیون به قیمت 60 میلیون خریده بود.او قصد داشت ماشین لکسوس بخرد.همسر من همیشه به من سرکوفت می زد و سرزنشم می کرد که نمی توانستم زندگی شبیه کوروش برایش فراهم کنم.البته وضع مالی من هم خوب بود اما کوروش املاک زیادی داشت.»

متهم در مورد روز حادثه گفته بود:«آن روز با کوروش قرار داشتم تا یک ملک را سند بزنیم.همین که از در خانه اش بیرون آمد شروع کرد به صحبت از برنامه های مالی زندگی اش.من به حدی حسدت جلوی چشمانم را گرفت که یک چاقو به گردنش فرو کردم.بعد وارد آپارتمانش شدم.کوروش را به داخل هال خانه کشیدم.دختر کوچولویش از اتاق بیرون آمده بود و گریه می کرد.با ضربات چاقو او را هم کشتم.بعد هم به داخل اتاق خواب رفتم و همسر کوروش را از پا درآوردم.»

باغ فیض قاتل 2

عامل قتل عام باغ فیض پای میز محاکمه می رود

بعد از اعترافات صریح متهم،پرونده در روند رسیدگی قضایی قرار گرفت.اولیای دم تقاضای خود را مبنی بر قصاص متهم در شکایت خود ثبت کردند.

به این ترتیب پرونده پس از صدور کیفرخواست با 3 بار قصاص برای رسیدگی در دادگاه به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع شد و شمارش معکوس برای محاکمه متهم آغاز شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 682133 ویرایش خبر
لینک کپی شد
فاطمه شیخ علیزاده
آیا این خبر مفید بود؟