قتل مرد ساوجی وسط خیابان / بازداشت قاتل و همدستانش

قاتل مرد ساوجی و 4 همدستش پس از مدت ها در مخفیگاه شان به دام افتادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از دستگیری عاملان قتل مردی ساوجی که در آذرماه سال گذشته با ضرب گلوله در یکی از خیابان های این شهر به قتل رسیده بود، خبر داد.

به گزارش رکنا، علی اکبر عیسی آبادی ظهر امروز اظهار کرد: در روزهای پایانی آذرماه سال گذشته،‌ مردی 45 ساوجی، در حال که با یک دستگاه موتورسیکلت از مسیر محل کار به سمت منزل در حال تردد بود، با تیراندازی از سوی افرادی ناشناس به قتل رسید.

قتل در ساوه / بازداشت قاتل و پایان زندگی مخفیانه

وی افزود: بلافاصله بررسی تخصصی موضوع از سوی تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان آغاز شد و تحقیقات گسترده ای از دوستان و نزدیکان این فرد برای کشف معمای قتل انجام پذیرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه تصریح کرد: با پیگیری های انجام شده و در انجام تحقیقاتی تخصصی و همچنین با بهره گیری از روش هایی نوین علمی از سوی کارآگاهان پلیس، سرنخ هایی از دست داشتن اعضای یک خانواده که از مدت ها قبل با مقتول اختلاف داشت،‌ در این قتل به دست آمد.

عیسی آبادی افزود: سرانجام با تکمیل تحقیقات پلیس، دو نفر از عاملان اصلی قتل شناسایی و در هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در یکی از محله های شهرستان ساوه دستگیر شدند.

وی اضافه کرد:‌ با توجه به بازجویی های تخصصی انجام شده از دو فرد دستگیر شده، تعداد چهار نفر دیگر نیز که در طرح ریزی و اجرای نقشه این قتل مشارکت داشتند، نیز طی عملیات هایی جداگانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت:‌ این افراد در تحقیقات تخصصی پلیس به قتل مقتول به دلیل اختلافات قبلی اعتراف کردند که در این خصوص پرونده ای تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 681689 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟