این دکتر بالای شهر تهران راز شومی داشت/ + جزییات

پزشک قلابی بالای شهر تهران به دام قانون گرفتار شد.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ از کشف 15 هزار قلم انواع دارو فاسد و تاریخ مصرف گذشته و دستگیری یک پزشک قلابی خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ "داود معظمی گودرزی"  اظهار داشت: مرد میانسالی به پلیس فتا مراجعه و اظهار کرد، باتوجه به بیماری فرزندم و نیاز به تامین سریع داروهای درمان وی، در فضای مجازی با شخصی ناشناس که مدعی بود، پزشک و دارو ساز است، آشنا شدم. پس از صحبت های اولیه مبلغ 200 میلیون ریال به حساب وی واریز و پس از دریافت داروها و مراجعه به بیمارستان متوجه شدم که داروهای فاسد می باشد.

پزشک قلابی در دام قانون / بالای شهر دستگیر شد

وی با اشاره به اینکه هویت واقعی این فرد شناسایی و مشخص شد که متهم با جعل عنوان خود را پزشک در فضای مجازی معرفی می کند، افزود: در ادامه تحقیقات پلیسی مخفیگاه متهم در مناطق شمالی تهران شناسایی و نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس شد.

رئیس پلیس فتا تهران با تاکید بر اینکه شهروندان داروهای مورد نیاز خود را از داروخانه ها تهیه کنند، خاطر نشان کرد: متهم در مخفیگاهش دستگیر و در بررسی از این مکان 15 هزار داروی فاسد و تاریخ مصرف گذشته کشف شد.

این مقام سایبری با بیان اینکه متهم پس از تکمیل تحقیقات پلیسی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت، به شهروندان یادآور شد: خرید و فروش هرگونه دارو در فضای مجازی ممنوع است.

وی در پایان از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی می توانند مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir گزارش کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 681362 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟